آخرین آپدیت اپلیکیشن Duo گوگل ازقابلیت تصویر در تصویر اندروید O پشتیبانی می‎کند

همانند قابلیت تصویر در تصویر تلوزیون‌های امروزی که می‌توانید دو شبکه را در یک قاب مشاهده کنید، گوگل همین قابلیت را برای اندروید بعدی در نظر گرفته است که به وسیله‌ی آن کاربران می‌توانند دو برنامه را بر روی یک نمایشگر به صورت همزمان اجرا کنند. حالا خبر خوب برای کاربران برنامه‌ی Duo این است […]

همانند قابلیت تصویر در تصویر تلوزیون‌های امروزی که می‌توانید دو شبکه را در یک قاب مشاهده کنید، گوگل همین قابلیت را برای اندروید بعدی در نظر گرفته است که به وسیله‌ی آن کاربران می‌توانند دو برنامه را بر روی یک نمایشگر به صورت همزمان اجرا کنند. حالا خبر خوب برای کاربران برنامه‌ی Duo این است که آن‌ها می‌توانند از این قابلیت بر روی اندروید بعدی موسوم به اندروید O استفاده کنند.

همان‌طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر اندروید بعدی گوگل، کاربران می‌توانند همزمان از برنامه‌ی Duo استفاده کرده و علاوه بر آن، یک برنامه‌ی دیگر نیز اجرا کنند. بنابراین علاوه بر دریافت و ارسال تماس شما می‌توانید به پیام‌های خود در برنامه‌های دیگر نیز پاسخ دهید یا ایمیل دریافتی خود را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که اندروید بعدی گوگل هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و به نظر می‌رسد که تصویر فاش شده، از نسخه‌ی توسعه‌دهندگان اندروید باشد.گوگل در رویداد  I/O که قرار است تا ماه آینده به صورت رسمی کار خود را شروع کند احتمالا جزئیات جدیدی را در مورد اندروید بعدی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این نسخه از اندروید احتمالا طبق روال همیشگی، همزمان با معرفی و عرضه‌ی پیکسل‌های جدید گوگل منتشر می‌شود.

علاوه بر موارد گفته شده، تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی اندروید زمان زیادی باقی مانده و ممکن است قابلیت تصویر در تصویر اندروید دچار تغییرات بسیار زیادی شود. پس بهتر است کمی بیشتر منتظر جزئیات رسمی از این ویژگی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال