اندروید مارشملو سهم خود از بازار گوشی‌های اندرویدی را طی ماه اخیر دو برابر کرد

آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل موفق شده است که سهم خود از بازار گوشی‎های اندرویدی را طی ماه گذشته دو برابر کند. هنوز در بین 4.6 درصد تمامی دستگاه‎های آندرویدی که به چشم می‎خورند اندروید مارشملو نصب شده است، درحالیکه در ماه مارس مقدار آن 2.3 درصد بوده است. چنین چیزی یک رشد تقریبا […]

آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل موفق شده است که سهم خود از بازار گوشی‎های اندرویدی را طی ماه گذشته دو برابر کند. هنوز در بین 4.6 درصد تمامی دستگاه‎های آندرویدی که به چشم می‎خورند اندروید مارشملو نصب شده است، درحالیکه در ماه مارس مقدار آن 2.3 درصد بوده است. چنین چیزی یک رشد تقریبا متقاعد کننده به شمار می‎رود، حتی اگر مقدار عدد نهایی حاصل از این رشد به شکل آشکاری اندک باشد.

در ماه آوریل، اندروید آب‌نبات چوبی 35.8 درصد سهم بازار را در اختیار داشت، که به شکل قابل توجهی به نسبت ماه گذشته 0.3 درصد کمتر بود، بنابراین شاید بعضی از به روز رسانی‎ها به اندروید مارشملو منجر به پایین آمدن آمار مربوط به نسخه‎ی آب نبات چوبی این سیستم عامل شده است. در ادامه می‎شود به اندروید کیت کت هم اشاره کرد که حالا 33.4 درصد سهم بازار را در اختیار دارد که به نسبت ماه مارس کاهش 0.9 درصدی داشته است.

سه نسخه‎ی اندروید Jelly Bean به طور کلی حالا 21.3 درصد حوزه‎ی سلطنت اندروید را در اختیار دارد، که به نسبت قبلا 0.1 درصد کمتر می باشد. مرگ بسیار آهسته‎ی اندروید بستنی حصیری با یک افت 0.1 درصدی دیگر در بازار به روند خود ادامه می‎دهد در حالیکه آندرویدهای Froyo و زنجبیلی به نوعی موفق شده‎اند به ترتیب آمار 2.6 و 0.1 درصدی خود را حفظ کنند.

gsmarena_002

همان‌طور که شما انتظار دارید، هر نسخه از اندروید دارای سهم کمتر از 0.1 درصد در نمودار بالا به نمایش گذاشته نمی‎شود. چیزی که ما می‎توانیم در این نمودار مشاهده کنیم اندکی افزایش سهم اندروید مارشملو است، درحالیکه سایر نسخه‎های دیگر اندروید (به استثنای زنجبیلی و Froyo) سهم خود از بازار را دست داده‎اند. شاید چنین چیزی نشان دهنده‎ی چیزی باشد که شما در آینده‎ی نزدیک نیز بایستی انتظار داشته باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال