AnTuTu آمار جالبی از فروش گوشی‌های هوشمند تقلبی منتشر کرده است

کمپانی AnTuTu که وظیفه‌ی ثبت بنچمارک‌های ثبت شده از گوشی‌های هوشمند را دارد، امروز آماری جالب از تلفن‌های هوشمند تقلبی که از این بنچمارک استفاده کردند را منتشر کرده است. بر اساس این آمار شیائومی با در دست داشتن 37 درصد ار تلفن‌های هوشمند تقلبی و سامسونگ با 30 درصد دو رتبه‌ی اول این آمار را […]

کمپانی AnTuTu که وظیفه‌ی ثبت بنچمارک‌های ثبت شده از گوشی‌های هوشمند را دارد، امروز آماری جالب از تلفن‌های هوشمند تقلبی که از این بنچمارک استفاده کردند را منتشر کرده است. بر اساس این آمار شیائومی با در دست داشتن 37 درصد ار تلفن‌های هوشمند تقلبی و سامسونگ با 30 درصد دو رتبه‌ی اول این آمار را به دست آورده‌اند. به عبارتی دیگر از هر سه گوشی هوشمند تقلبی که به فروش می‌رسد، دو تای آن برای این دو کمپانی می‌باشد.

طبیعتا دیدن سامسونگ در رده‌ی دوم این لیست اصلا جای تغجب ندارد. سامسونگ یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های موجود در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند بوده و بسیاری خواهان خرید گوشی‌های این کمپانی هستند. البته سامسونگ اخیرا در بازار چین در حال سقوط است و این سقوط نیز به علت وجود شرکت‌های چینی بسیار از جمله شیائومی در این کشور می‌باشد. حال شیائومی نیز حتی در رده‌ی گوشی‌های هوشمند تقلبی در صدر ایستاده است.

تنها شرکتی که در این آمار دیده نمی‌شود اپل می‌باشد. بدون شک اپل نیز از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و می‌توان حدس زد که آمار تلفن‌های هوشمند تقلبی این کمپانی نیز بسیار بالا می‌باشد. به هر حال اپل در سال گذشته توانسته خوب خود را در چین جا بیندازد و بیشتر فروش خود را در این کشور نیز داشته است.

سامسونگ و شیائومی دو سوم تلفن‌های هوشمند تقلبی را در بازار چین تشکیل می‌دهند

AnTuTu در این گزارش اعلام کرده که تعداد گوشی‌های هوشمند تقلبی که امسال به فروش رفته نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی داشته است. این کاهش را می‌توان به دو علت دانست. یکی این که دانش مردم در شناخت بین گوشی‌های هوشمند تقلبی و اصل بیشتر شده و دیگری کمپانی‌های زیادی از جمله شیائومی با قمیتی همانند گوشی‌های هوشمند تقلبی، سخت افزاری مناسبی را ارائه می‌کنند.

درست است که این آمار فقط محدود به چین می‌باشد اما این نکته را فراموش نکنید که اکثر گوشی‌های هوشمند فیک همگی از چین وارد بازار‌های جهانی می‌شوند. برای مثال بیشتر گوشی‌های هوشمند تقلبی که می‌توان از سایت eBay خریداری کرد همگی از چین وارد شده‌اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال