گلکسی نوت 5 سامسونگ عنوان محبوب‌ترین گوشی نیمه اول سال 2016 را از آن خود کرد

وب‎سایت معروف AnTuTu لیستی از محبوب‎‌ترین گوشی‎های هوشمند جهان را برای نیمه‎ی اول سال 2016 منتشر کرده و بر طبق آن گوشی گلکسی نوت 5 سامسونگ در راس این لیست قرار دارد. به دنبال این محصول سامسونگ گوشی‎های گلکسی اس 6، اس 6 اج و اس 7 قرار دارند.   با آن‎که گوشی گلکسی اس […]

وب‎سایت معروف AnTuTu لیستی از محبوب‎‌ترین گوشی‎های هوشمند جهان را برای نیمه‎ی اول سال 2016 منتشر کرده و بر طبق آن گوشی گلکسی نوت 5 سامسونگ در راس این لیست قرار دارد. به دنبال این محصول سامسونگ گوشی‎های گلکسی اس 6، اس 6 اج و اس 7 قرار دارند.

gsmarena_001

 

با آن‎که گوشی گلکسی اس 7 اج در رتبه‎ی ششم قرار دارد، ولی از 6 جایگاه اول، 5 تا را گوشی‎های هوشمند سامسونگ اشغال کرده‎اند. از 5 رتبه‎ی بعدی دو گوشی توسط شرکت Meizu اشغال شده و شرکت‎های شیائومی، ال‎جی و LeEco هرکدام یک جایگاه را به خود اختصاص داده‎اند.

AnTuTu هم‎چنین لیست‎های مشابهی بر اساس کشورهای مختلف منتشر کرده است. با یک نگاه سریع به کشور آمریکا می‎توان فهمید که 6 گوشی‎هوشمند از شرکت سامسونگ در بین 10 مقام اول قرار دارند و گوشی‎های گلکسی نوت 5 و نوت 4 بالاترین رتبه‎ها را اشغال کرده‎اند.

gsmarena_002

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال