اپل یک نمونه آی‌پد پرو برای حراج خیریه ساخته است

فکر می‎کنید که آی‎پد پروی 12.9 اینچی به اندازه‎ی کافی زیبا و چشمگیر نیست؟ شاید خواسته باشید پس سفری به لندن داشته باشید و در حراجی که از سوی موزه‎ی طراحی به منظور حمایت از خیریه در تاریخ 29 آوریل برگزار می‎شود، شرکت کنید. چون جاناتان آیو و تیمش نسخه‎ی بی‎همتایی از این آی‎پد را […]

فکر می‎کنید که آی‎پد پروی 12.9 اینچی به اندازه‎ی کافی زیبا و چشمگیر نیست؟ شاید خواسته باشید پس سفری به لندن داشته باشید و در حراجی که از سوی موزه‎ی طراحی به منظور حمایت از خیریه در تاریخ 29 آوریل برگزار می‎شود، شرکت کنید. چون جاناتان آیو و تیمش نسخه‎ی بی‎همتایی از این آی‎پد را ساخته‎اند که با مدلی که شما در فروشگاه‎ها مشاهده می‎کنید فرق دارد. بدنه‎ی زرد رنگ این آی‎پد یکی از مشخصه‎های آن است. همچنین به همراه آن لوازم جانبی دیده می‎شود که آرزو می‎کنید ای کاش اپل برای سایرین نیز آن‎ها را ساخته بود، از جمله یک کاور هوشمند از جنس چرم فرانسوی و یک قاب قلم نارنجی از چرم ایتالیایی.

نمی‎توانید بگویید که این ترکیب واقعا انسان را از خود بی‎خود می‎کند (مک بوک پروی قرمز رنگ مدل 2013 ظاهر بهتری داشت) ولی یقینا اگر چنین دستگاهی را به یک کافی شاپ محلی ببرید همه به شما نگاه می‎کنند. البته آماده‎ی این هم باشید یک مبلغ بسیار، بسیار گزاف برای این دستگاه بی‎همتا پرداخت کنید. قیمت این آی‎پد چیزی ما بین 14 هزار تا 21.300 خواهد بود که باعث می‎شود چیزی نظیر مک بوک پرو ارزان به نظر آید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال