اپل تایید کرد: لنز دوربین آیفون 7 از یاقوت کبود ساخته شده است

براساس گزارش‌های رسیده، اپل ممکن است از یاقوت کبود برای لنزهای دوربین آیفون 7 استفاده نکرده باشد. این گزارش بر اساس آزمایشی که بر روی لنزهای دوربین این گوشی انجام شد منتشر گردید به طوری که بر روی لنزهای آیفون 7 اپل نسبت به ساعت‌های Tissot که از یاقوت کبود ساخته شده‌اند به راحتی خط و خش […]

براساس گزارش‌های رسیده، اپل ممکن است از یاقوت کبود برای لنزهای دوربین آیفون 7 استفاده نکرده باشد. این گزارش بر اساس آزمایشی که بر روی لنزهای دوربین این گوشی انجام شد منتشر گردید به طوری که بر روی لنزهای آیفون 7 اپل نسبت به ساعت‌های Tissot که از یاقوت کبود ساخته شده‌اند به راحتی خط و خش می‌افتد.

حال امروز اپل به صورت رسمی تایید کرد که در لنزهای آیفون 7 از یاقوت کبود استفاده کرده است. حتی در بخش پوشش دهی Touch ID نیز از یاقوت کبود استفاده شده و اپل سعی کرده تا بهترین جنس را برای مقاومت بیشتر لنزهای آیفون 7 به کار گیرد. اپل مدعی شده که در آزمایش صورت گرفته با ساعت شرکت Tissot، عمل شکستگی انجام شده و ربطی به خش افتادن بر روی لنز آ‌یفون 7 ندارد. براساس گفته‌های اپل، شکستگی در صورتی رخ می‌دهد که فشار بیش از حد با دستگاه‌‌های پیشرفته بر روی لنزهای آیفون 7 صورت بگیرد و ضخامت لنزهای این گوشی با ضخامت ساعت Tissot اصلا قابل مقایسه نیست.

بنابراین اپل پیشنهاد داده تا برای هرچه شفاف‌تر شدن این ماجرا، این آزمایش را بر روی یاقوت کبود با همان ضخامت لنزهای آیفون 7 انجام دهند تا کاربران بتوانند به شکل بهتری قضاوت کنند. گویا این‌بار حق با اپل است چراکه ضخامت ساعت Tissot به راستی با ضخامت لنز دوبین آیفون 7 قابل مقایسه نیست و شاید بهتر باشد این آزمایش با شرایط متفاوتی بار دیگر صورت بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال