اپل تایید کرد: دیگر از QuickTime برای ویندوز پشتیبانی نخواهد کرد

اگر به یاد داشته باشید چند روز پیش بود که خبر مربوط به هشدار شرکت Trend Micro برای حذف سریع نرم‌افزار QuickTime را منتشر کردیم. حالا اپل نیز به صورت رسمی اعلام کرده که دیگر از نسخه‌ی ویندوز این نرم‌افزار پشتیبانی نخواهد کرد. همزمان با انتشار این خبر نیز بسیاری از کاربران این نرم‌افزار را […]

اگر به یاد داشته باشید چند روز پیش بود که خبر مربوط به هشدار شرکت Trend Micro برای حذف سریع نرم‌افزار QuickTime را منتشر کردیم. حالا اپل نیز به صورت رسمی اعلام کرده که دیگر از نسخه‌ی ویندوز این نرم‌افزار پشتیبانی نخواهد کرد. همزمان با انتشار این خبر نیز بسیاری از کاربران این نرم‌افزار را از روی رایانه‌های خود حذف نمودند از مشکلات امنیتی آن نیز در امان باشند.

اینگونه که اپل در صفحه‌ی پشتیبانی خود اعلام کرده، از نرم‌افزار QuickTime به منظور مشاهده‌ی ویدئوهای تحت وب استفاده میشد و از آنجایی که این نرم‌افزار از سال 2011 تا کنون برای ویندوز به‌روزرسانی نشده و حالا تکنولوژی‌های بسیار جدیدتری همچون HTML5 جایگزین آن شده‌اند، جدای از مسائل و مشکلات امنیتی عملا هیچ دلیلی برای نگاه داشتن این نرم‌افزار در سیستم وجود نخواهد داشت. البته در گذشته کاربران برای استفاده کردن از iTunes مجبور به نصب کردن این نرم‌افزار بوده‌اند اما حالا واقعا نیازی به آن نیست.

علاوه بر، اخیرا شرکت Trend Micro و دپارتمان امنیتی آمریکا از مشکلات امنیتی و بسیار خطرناکی که این نرم‌افزار در خود دارد، اطلاعاتی را منتشر ساخته‌اند که استمرار کاربران بر حذف این نرم‌افزار را دو چندان می‌کند. ما نیز همچون متخصصین حوزه امنیت، پیشنهاد می‌کنیم که هر چه زودتر این نرم‌افزار را از روی سیستم خود حذف نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال