اپل از دو مدل جدید آی‌مک رتینا با صفحه نمایش‌های 21.5 اینچی 4K و 27 اینچی 5K رونمایی کرد

همان‌طور که انتظار می‌رفت و در هفته‌های گذشته طی شایعات متعددی عنوان شده بود، اپل سرانجام از 2 آی‌مک جدید خود رونمایی کرد. آی‌مک اولی دارای صفحه‌نمایشی 21.5 اینچی از نوع رتینا بوده و رزولوشن 4K را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و قرار است با قیمتی در حدود 1500 دلار از همین امروز فروش […]

همان‌طور که انتظار می‌رفت و در هفته‌های گذشته طی شایعات متعددی عنوان شده بود، اپل سرانجام از 2 آی‌مک جدید خود رونمایی کرد. آی‌مک اولی دارای صفحه‌نمایشی 21.5 اینچی از نوع رتینا بوده و رزولوشن 4K را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و قرار است با قیمتی در حدود 1500 دلار از همین امروز فروش آن آغاز گردد.

آی‌مک دوم صفحه‌نمایش رتینای 27 اینچی با رزولوشن فوق‌العاده 5K دارد و از تمام ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاری آی‌مک‌های دارای رزولوشن 5K برخوردار است. به لطف رزولوشن بالای آی‌مک 21.5 اینچی، حالا کاربران کامپیوترهای دسکتاپ می‌توانند کیفیتی 4.5 برابر رزولوشن‌های فول‌اچ‌دی را با همان غلظت تصویر مشابه رزولوشن 5K تجربه کنند.

آی‌مک 21.5 اینچی از نسل پنجم پردازنده‌های Core اینتل قدرت گرفته و مجهز به پردازنده گرافیکی Iris اینتل خواهد بود. همچنین در این دستگاه 2 درگاه تاندربولت تعبیه شده و به لطف رنگ‌های مبتنی بر P3، حالا طیف رنگ نمایش داده شده در این دستگاه 25 درصد وسیع‌تر شده است. این امکان وجود دارد که با پرداخت 100 دلار بیشتر بتوانید یک فیوژن درایو را برای آن تهیه کنید.

اپل اذعان داشته است که آی‌مک 21.5 اینچی رتینا از همین امروز برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. شایان‌ذکر است که دو مدل غیر رتینا از آی‌مک 21.5 اینچی کماکان با قیمت 1099 و 1299 دلار به فروش خواهند رسید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال