اپل توضیح داد که چرا مک‌بوک هیچگاه نمایشگر لمسی نخواهد داشت

یکی از تغییراتی که تولید‌کنندگان لپ‌تاپ‌ها در محصولات اخیر خود به وجود آورده‌اند، تجهیز این محصولات به صفحه‌نمایشی لمسی بوده است. بنابراین کاربران علاوه‌بر استفاده از موس و کیبورد برای کنترل بر روی دستگاه خود می‌توانند از نمایشگر نیز همانند یک تبلت و یا گوشی‌هوشمند استفاده کنند؛ اما مک‌بوک‌های اپل و حتی جدیدترین مدل آن […]

یکی از تغییراتی که تولید‌کنندگان لپ‌تاپ‌ها در محصولات اخیر خود به وجود آورده‌اند، تجهیز این محصولات به صفحه‌نمایشی لمسی بوده است. بنابراین کاربران علاوه‌بر استفاده از موس و کیبورد برای کنترل بر روی دستگاه خود می‌توانند از نمایشگر نیز همانند یک تبلت و یا گوشی‌هوشمند استفاده کنند؛ اما مک‌بوک‌های اپل و حتی جدیدترین مدل آن هنوز به این قابلیت مجهز نشده‌اند.

معاون بخش بازاریابی محصولات اپل،  Phil Schiller در مصاحبه‌ی اختصاصی خود با Cnet بیان کرده که مجهز شدن مک‌بوک‌های اپل به نمایشگری لمسی تقریبا غیرممکن است. او با بیان اینکه این ایده چندین سال پیش مورد بحث قرار گرفته، بیان کرد که برای داشتن یک رایانه‌ی شخصی عالی نیازی به تبدیل سیستم‌عامل MacOS به iOS نیست. او همچنین بیان کرد که حتی نمی‌توان iOS را نیز به MacOS تبدیل کرد پس هر کدام از محصولات اپل برای انجام دادن کاری که در آن بهترین هستند ساخته شده‌اند. ساکنان کوپرتینو معتقدند که برای استفاده از نمایشگر لمسی لپ‌تاپ معمولا کاربران باید به سمت نمایشگر خم شوند و این حرکت از دیدگاه کوپرتینویی‌ها اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد.

البته این اولین بار نیست که اپل ایده‌ی یکسان سازی ویژگی‌های iOS با MacOS را رد می‌کند؛ آن‌ها در گذشته بیان کرده‌ بودند که این کار هدر دادن انرژی و وقت خواهد بود و سودی را برای کاربران به همراه نخواهد داشت. بااین‌ وجود به نظر نمی‌رسد که مک‌بوک‌های بعدی اپل نیز به نمایشگری لمسی مجهز شوند و شاید برای این اتفاق باید کمی بیشتر صبر کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال