آپدیت جدید اپل برای دستگاه‌های خود، تمامی آلارم‌های کاربران را از کار انداخته است

آن‌طور که به نظر می‌رسد، قابلیت به‌روزرسانی شبانه محصولات شرکت اپل، مشکلات غیرمنتظره‌ای را برای کاربران آن‌ها به بار آورده است. بر اساس گزارشات منتشر شده از وب‌سایت AppleInsider، نقص بزرگی در به‌روزرسانی iOS 9.1 باعث غیرفعال شدن تمامی هشدارهای کاربران شده است. جالب اینجاست که این مشکل در هنگام خواب بودن کاربران به وقوع […]

آن‌طور که به نظر می‌رسد، قابلیت به‌روزرسانی شبانه محصولات شرکت اپل، مشکلات غیرمنتظره‌ای را برای کاربران آن‌ها به بار آورده است. بر اساس گزارشات منتشر شده از وب‌سایت AppleInsider، نقص بزرگی در به‌روزرسانی iOS 9.1 باعث غیرفعال شدن تمامی هشدارهای کاربران شده است. جالب اینجاست که این مشکل در هنگام خواب بودن کاربران به وقوع پیوسته است و زمانی که آن‌ها از خواب بیدار شدند، شاهد این موضوع بودند که تمامی هشدارهای موجود غیرفعال شده و برای رسیدن به محل کار یا قرار خود دیر کرده‌اند.

خیلی از افراد بزرگ و حتی اهالی هنر در مورد این مشکل بزرگ از طریق توییتری به اعتراض در مورد آن پرداختند. البته شرکت اپل هنوز به این مشکل هیچ‌گونه پاسخ نداده و در حقیقت عکس‌العمل خاصی را از خود نشان نداده است. البته کاربران می‌توانند از این موضوع که این مشکلات تنها با به‌روزرسانی دستگاه رخ داده و البته فقط هشدارهای دستگاه‌ها غیرفعال می‌شوند، خیالشان از بابت کاملاً آسوده باشد. البته به احتمال خیلی زیاد به‌روزرسانی‌های آینده این‌چنین مشکلاتی را برای کاربران به وجود نخواهند آورد. اگر به خاطرات خود رجوع کنید حتماً به این موضوع برخورد خواهید کرد که این اولین مورد از این گونه مشکلات نبوده و قبلاً هم طی به‌روزرسانی‌های دستگاه‌های شرکت اپل مشکل غیرفعال شدن هشدارهای دستگاه‌ها رخ داده است. برای مثال در سال 2010 در طی مشکل در سرویس Daylight Savings Time، اختلالاتی در هشدارهای دستگاه‌ها به وجود آمد. جالب‌تر اینکه شرکت اپل اخیر به‌روزرسانی iOS 9.0.1 را به منظور جلوگیری از به وجود آمدن این‌چنین مشکلی برای تمامی دستگاه‌ها عرضه کرده بود!

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال