تبلت آپید پرو اپل بسته به مشخصات فنی آن، 799 تا 1129 دلار قیمت خواهد داشت

همانطور که اطلاع دارید، امشب بزرگترین مراسم شرکت اپل در سال جاری برگزار خواهد شد. و حالا پیش از شروع این کنفرانس، اطلاعاتی در مورد قیمت و مشخصات فنی تبلت آیپد پرو از منبعی بسیار قابل اطمینان منتشر شده که می‌تواند برایتان جذاب باشد. اگر این اخبار درست باشند، تبلت iPad Pro صفحه‌نمایشی 12.9-اینچی خواهد […]

همانطور که اطلاع دارید، امشب بزرگترین مراسم شرکت اپل در سال جاری برگزار خواهد شد. و حالا پیش از شروع این کنفرانس، اطلاعاتی در مورد قیمت و مشخصات فنی تبلت آیپد پرو از منبعی بسیار قابل اطمینان منتشر شده که می‌تواند برایتان جذاب باشد.

اگر این اخبار درست باشند، تبلت iPad Pro صفحه‌نمایشی 12.9-اینچی خواهد داشت و قیمت آن نیز در فاصله‌ی میان قیمت مک‌بوک‌ ایر 11-اینچی و مک‌بوک رتینا خواهد بود. همچنین گفته شده که قیمت مدل پایه از این تبلت، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته و قیمت آن نیز 799 دلار خواهد بود که در مقابل با تبلت iPad Air 2 128GB، حدود 100 دلار گرانتر می‌باشد. مدل دیگر از این تبلت با حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایت نیز 899 دلار و مدل آخر، با 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 999 دلار قیمت خواهند داشت. لازم به ذکر است که اعلام شده تمامی این مدل‌ها، تنها به شبکه‌ی WiFi مجهز شده‌اند.

اما نسخه‌ای از این تبلت که از شبکه‌ی 4G/LTE پشتیبانی می‌نماید، نسبت به همین مدل‌ها 130 دلار گران‌تر می‌باشد. و این یعنی نسخه‌ی 128 گیگابایتی از این تبلت با پشتیبانی از شبکه‌ی 4G، قیمتی معادل با 1129 دلار خواهد داشت. در نتیجه اگر این قیمت‌ها به همین دقتی که می‌گوییم باشند، گرانترین نسخه از تبلت آیپد پرو، قیمتی کمتر از مک‌بوک رتینا اپل پیدا خواهد کرد..

به هر حال این اطلاعات با اینکه از منبع مطمئنی منتشر شده‌اند، اما رسمی نبوده و باید منتظر معرفی رسمی این تبلت توسط خود اپل باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال