اپل مدعی شده که iPhone 6s می‌تواند رکورد فروش گوشی‌های هوشمند را تغییر دهد

به نظر می‌رسد که شرکت اپل در مورد پرچم‌دار بعدی خود به قدری اطمینان دارد که اعلام کرده iPhone 6s می‌تواند رکورد فروش گوشی‌های هوشمند را جا به جا نماید. این گوشی جدید (که شاید نام آن iPhone 7 نیز باشد)، قرار است ساعت 21:30 امشب در مراسمی رسمی توسط شرکت اپل معرفی گردد. طبق گزارشاتی که DigiTimes […]

به نظر می‌رسد که شرکت اپل در مورد پرچم‌دار بعدی خود به قدری اطمینان دارد که اعلام کرده iPhone 6s می‌تواند رکورد فروش گوشی‌های هوشمند را جا به جا نماید. این گوشی جدید (که شاید نام آن iPhone 7 نیز باشد)، قرار است ساعت 21:30 امشب در مراسمی رسمی توسط شرکت اپل معرفی گردد.

طبق گزارشاتی که DigiTimes منتشر کرده، شرکای شرکت اپل که وظیفه‌ی تولید این گوشی را بر عهده دارند، سفارشات بسیار بیشتری را در مقایسه با سال قبل برای گوشی‌های iPhone 6 و iPhone 6 Plus، دریافت کرده و بیش از حد انتظار به تولید iPhone 6s مشغول هستند. ورود اپل به بازار کشور چین، یکی از اصلی‌ترین مواردیست که این شرکت با اتکا بر آن، توانسته تا این حد در مورد پرچم‌دار بعدی خود مطمئن باشد. اطلاعاتی که از منابع داخلی شرکت منتشر شده‌اند، بیان دارند که iPhone 6s با فروش بسیار بالایی که خواهد داشت، می‌تواند عرصه را بر شرکت‌های سونی، سامسونگ و ال‌جی، حتی از گذشته نیز سخت‌تر نماید.

شرکت سامسونگ نیز برای مقابله با اپل، گوشی‌های هوشمند Galaxy Note 5 و همچنین +Galaxy S6 edge را معرفی نموده تا بتواند رقبایی جدی را پیش روی شرکت اپل قرار دهد. همچنین این شرکت، برنامه‌ی ویژه و جدیدی با نام Ultimate Test Drive را راه‌اندازی نموده و این امکان را برای دارندگان گوشی‌های آیفون ایجاد کرده تا بتوانند یکی از محصولات اخیر سامسونگ را برای یک ماه، به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هر پولی استفاده نمایند.

البته این موضوع نمی‌تواند تاثیر خاصی بر فروش گوشی‌های هوشمند شرکت اپل داشته باشد اما شاید این حرکت سامسونگ باعث شود برخی از کاربران iOS، توجه بیشتری به گوشی‌های اندروید سامسونگ نیز داشته باشند.

به هر حال iPhone 6s این شانس را دارد که بتواند رکوردها را تغییر دهد چرا که علاوه بر بهتر شدن دوربین این محصول جدید، چیپ جدید A9 اپل و نسل جدید فناوری Force Touch این شرکت، می‌تواند کاربران بسیاری را به سوی خود بکشاند. از طرفی، شایعه شده iPhone 6s قرار است با ضخامت بسیار کم 6 تا 6.5 میلی‌متر عرضه گردد.

لازم به ذکر است که در مراسم امشب، اپل تنها قصد ندارد آیفون جدید خود را معرفی نماید، بلکه در کنار معرفی محصولات دیگری از این شرکت، باید منتظر انتشار اطلاعات بسیار بیشتر و کامل‌تر از iOS 9 نیز باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال