فروش رسمی آیفون‌های 7 و 7 پلاس اپل آغاز شد

روز گذشته  انتظار بسیاری از مشتاقان دنیای تکنولوژی و مصرف‎کنندگان پایان یافت. همان‎طور که می‎توانید حدس بزنید 26 شهریورماه روز آغاز فروش رسمی گوشی‎های آیفون 7 و 7 پلاس در فروشگاه‎های فیزیکی و آنلاین است. در نتیجه هر دو مدل جدید آیفون آماده‎ هستند تا در اختیار بسیاری از مصرف‎کنندگان در مناطق جغرافیایی متعددی از […]

روز گذشته  انتظار بسیاری از مشتاقان دنیای تکنولوژی و مصرف‎کنندگان پایان یافت. همان‎طور که می‎توانید حدس بزنید 26 شهریورماه روز آغاز فروش رسمی گوشی‎های آیفون 7 و 7 پلاس در فروشگاه‎های فیزیکی و آنلاین است. در نتیجه هر دو مدل جدید آیفون آماده‎ هستند تا در اختیار بسیاری از مصرف‎کنندگان در مناطق جغرافیایی متعددی از دنیا قرار گیرند.

این دو گوشی مجهز به چیپست فوق‎العاده توانمند جدید اپل یعنی A10 هستند، در آن‎ها دیگر جک هدفون 3.5 میلی‎متری دیده نمی‎شود، چون داخل جعبه‎ی فروش این دو گوشی محصول جدید اپل یعنی ایرپاد و یک کابل تبدیل پورت لایتنینگ وجود دارد. این دو آیفون جدید دارای اسپیکرهای استریو بوده(خروجی صدایی که به نسبت آیفون 6 اس دو برابر بلندتر است) و باتری این دو دستگاه با گنجایش بیشتری روبرو شده تا عمر باتری دو ساعت بیشتر شود و دکمه‎ی هوم طراحی جدیدی داشته و از قابلیت لمس سه‎بعدی بهره می‎برد.

هم‎‏چنین باید اشاره داشت این دو گوشی گواهینامه‎ی IP67 را به منظور مقاومت نسبت به آب و غبار دریافت کرده‎اند و در قالب مدل‎هایی با حافظه‎ی داخلی 32، 128 و 256 گیگابایت وارد بازار می‎شوند. این دو آیفون به رنگ‎های جدید مشکی و رنگ فوق‎العاده محبوب مشکی براق به بازار خواهند آمد. دوربین پشتی گوشی آیفون 7 دارای قابلیت رفع لرزش اپتیکال تصویر است و آیفون 7 پلاس از سیستم دوربین دوگانه‎ی 12 مگاپیکسلی بهره می‎برد که به کاربر اجازه می‎دهد زوم دیجیتال 10 برابری و زوم اپتیکال 2 برابری را به کار گیرد. میزان رم در این فبلت نیز 50 درصد به نسبت مدل استاندارد افزایش و به 3 گیگابایت ارتقاء یافته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال