آیفون 7 اپل در درون یک خودرو آتش گرفت!

در سرزمین گوشی‌های‌هوشمند اتفاقات عجیبی رقم خورده است؛ آتش گرفتن گلکسی نوت 7، توقف تولید این محصول و حالا آتش گرفتن گوشی آیفون 7 اپل همگی از جمله اتفاقات پیرامون دو گوشی مورد انتظار سال بوده‌اند. بسیاری از حوادث رخ داده برای گلکسی نوت 7 سامسونگ ناراحت بودند چراکه دیگر نمی‌توانستند این گوشی را خریداری […]

در سرزمین گوشی‌های‌هوشمند اتفاقات عجیبی رقم خورده است؛ آتش گرفتن گلکسی نوت 7، توقف تولید این محصول و حالا آتش گرفتن گوشی آیفون 7 اپل همگی از جمله اتفاقات پیرامون دو گوشی مورد انتظار سال بوده‌اند. بسیاری از حوادث رخ داده برای گلکسی نوت 7 سامسونگ ناراحت بودند چراکه دیگر نمی‌توانستند این گوشی را خریداری کنند و برخی دیگر که دل خوشی از سامسونگ ندارند این شرکت را مورد تمسخر قرار دادند. حتی آتش گرفتن گلکسی نوت 7 فرصت مناسبی برای کاربران آیفون‌های اپل شد تا سامسونگ را مقصر اصلی بدانند و یک برتری را برای اپل در این زمینه ثبت کنند.

به‌هر‌حال مهم نیست که از کاربران کدام یک از این دو شرکت باشید چراکه امروز نیز آیفون 7 اپل دچار آتش‌سوزی شده است. یکی از کاربران آیفون 7 اپل که تنها 7 روز از خرید آن می‌گذشته گوشی خود را در درون ماشین و زیر لباس‌های خود جا می‌گذارد. هنگامی که وی به خودروی خود باز می‌گردد دود سیاهی را در درون ماشین مشاهده می‌کند و متوجه می‌شود که دو صندلی جلوی ماشین دچار آتش سوزی شده‌اند و علت اصلی آن هم آیفون 7 اپل بوده است.

آیفون 7 اپل در درون یک خودرو آتش گرفت!

مالک خودرو در این حادثه بیان کرده که از زمان خرید این گوشی هیچ ضربه‌ای به آن وارد نشده و به طور کلی از وسایل کاملا اصل شرکت اپل برای شارژ گوشی استفاده می‌کرده است. اپل هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که در حال بررسی موضوع بوده و فعلا اطلاعات بیشتری را در دسترس قرار نداده است.

طبیعتا قرار دادن گوشی در درون ماشین و آن هم زیر نور آفتاب می‌تواند دچار چنین حادثه‌ای شود اما از آن‌جایی که این گوشی در زیر لباس شخص بوده و نور مستقیم آفتاب به آن برخوردی نداشته باعث می‌شود کاربران آیفون 7 به این فکر فرو روند که آ‌یا گوشی آن‌ها امن است یا خیر؟

این دومین بار است که خبری مبنی بر آتش گرفتن آیفون 7 اپل منتشر شده است هرچند برای بار اول که خبر آتش گرفتن این گوشی منتشر شد، ضربه‌ای سنگین به گوشی خورده بود و علت اصلی انفجار باتری گوشی هم همان ضربه بوده است. بنابراین نیازی نیست تا در این مورد نگرانی خاصی را داشته باشید.

آیفون 7 اپل در درون یک خودرو آتش گرفت!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال