فاکس‎کان عرضه جهانی گوشی‎های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را شروع کرده است

انتظار برای نسل بعدی آیفون شرکت اپل تقریبا رو به اتمام است. در روز چهارشنبه، این شرکت انتظار می‎رود که گروهی از محصولات جدید خود را رونمایی کند، به طوری که گل سرسبد آن‎ها دو گوشی آیفون 7 است. در طول 24 ساعت گذشته ما شاهد انتشار اطلاعات کاملا جدیدی در رابطه با این دو […]

انتظار برای نسل بعدی آیفون شرکت اپل تقریبا رو به اتمام است. در روز چهارشنبه، این شرکت انتظار می‎رود که گروهی از محصولات جدید خود را رونمایی کند، به طوری که گل سرسبد آن‎ها دو گوشی آیفون 7 است. در طول 24 ساعت گذشته ما شاهد انتشار اطلاعات کاملا جدیدی در رابطه با این دو گوشی در سطح اینترنت بوده‎ایم، از جمله مواردی که اشاره به این دارند که این دستگاه‎های جدید قادر به فیلم‎برداری ویدئوهای 4k با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه هستند. گزارشات دیگری از چین اعلام می‎کنند که کارخانه‎ی فاکس‎کان فرآیند عرضه‎ی جهانی این دستگاه‎ها را شروع کرده است.

طبق گزارش وب‎سایت ITHome، تعداد 370 هزار واحد از آیفون‎های جدید از شهر Zhengzhou چین به تعدادی از کشورهای مشخص ارسال شده‎اند. ظاهرا، این دستگاه‎ها راهی کشورهایی از جمله بریتانیا، هلند، ایتالیا و ایالات‎متحده شده‎اند. اگر بتوان به تاریخ استناد کرد، باید گفت که فروش آیفون 7 بایستی به راحتی در طول هفته‎ی اول معرفی آن از 10 میلیون واحد فراتر برود، بنابراین این تعداد اولیه‎ی 370 هزارتایی، که گفته‎ می‎شود وزنی در حدود 200 تن دارند، یک مقدار ناچیز به شمار می‎رود.

آنالیزور مشهور برنامه‎های اپل یعنی آقای Ming-Chi Quo در گذشته اعلام کرده بود که دو محصول جدید آیفون قابلیت‎های جذابی برای بالا بردن میزان فروش ندارند، ولی اطلاعات و تصاویری که اخیرا به بیرون راه یافته‎اند دلایل زیادی را در اختیار خریداران بالقوه قرار داده است که هیجان‎زده باشند. طراحی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به احتمال زیاد تفاوت چندانی با نسل قبلی‎ آن‎ها نخواهد داشت ولی در بحث سخت‎افزاری انتظار می‎رود که اندکی قضیه متفاوت باشد. افزایش بارزی در قدرت پردازنده‎ی این گوشی می‎تواند عملکرد این دستگاه را تا حد بارزی افزایش دهد و در این بین قابلیت‎ ضد‎آب بودن و رنگ‎های جدید نظیر مشکی تیره نیز در بالا بردن جذابیت آیفون‎های جدید دخیل خواهند بود.

در این بین، بدشانسی عظیم سامسونگ در رابطه با باتری گوشی گلکسی نوت 7 نیز یقینا باعث خواهد شد که بسیاری از طرفداران این فبلت به جای آن به آیفون 7 پلاس رو آورند. در واقع، گزارش‎های تایید نشده‎ای اظهار می‎کنند که اپل با خیال راحت میزان سفارش قطعات را برای تولید بیشتر آیفون 7 بالا برده است. در نتیجه شکست سامسونگ، همان‎طور که می‎توان حدس زد، به معنای پیروزی اپل خواهد بود.  فی

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال