تصاویر جدیدی از پنل جلویی آیفون 7 اپل رویت شد

گلکسی نوت 7 سامسونگ به تازگی به طور رسمی معرفی شده و از این رو هم اینک تمامی نگاه‌ها به سری گوشی‌های هوشمند آینده شرکت اپل معطوف گشته است. از طرفی همان طور که احتمالا می‌دانید گوشی‌های سری آیفون 7 اپل نیز چند هفته دیگر به طور رسمی به دنیا معرفی خواهند شد. اما هم […]

گلکسی نوت 7 سامسونگ به تازگی به طور رسمی معرفی شده و از این رو هم اینک تمامی نگاه‌ها به سری گوشی‌های هوشمند آینده شرکت اپل معطوف گشته است. از طرفی همان طور که احتمالا می‌دانید گوشی‌های سری آیفون 7 اپل نیز چند هفته دیگر به طور رسمی به دنیا معرفی خواهند شد. اما هم اینک مشکل اینجاست که آیا تصاویر بسیار گسترده منتشر شده از این سری از آیفون‌های جدید اپل با نسخه نهایی روز معرفی تطابق خواهد داشت یا نه.

برای مثال امروز تصاویری توسط یک عکاس منتشر شده که بخش پنل جلویی گوشی آیفون جدید اپل را نشان می‌داد. در این تصاویر محل قرارگیری سوراخ‌های مربوط به حسگر مجاورت‌سنج و همچنین بلندگوی دستگاه‌ها با نسخه‌ها و تصاویر قبلی هم‌خوانی نداشت. البته با این حال افشاگر ژاپنی، Mac Otakara گفته است که آیفون جدید اپل از دو حسگر مجاورت‌سنج به همراه بلندگوی مکالماتی بزرگی برخوردار خواهد بود. این موضوع به راحتی در تصویر منتشر شده دیده می‌شود.

این موضوع ما را در سر یک دو راهی بزرگ قرار می‌دهد. در هر صورت براساس اطلاعات منتشر شده تا به امروز می‌دانیم که آیفون جدید اپل بدون سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا و البته به جای آن مجهز به دو توری بلندگو معرفی خواهد شد. خطوط مربوط به ‌آنتن موجود در بخش پشتی گوشی نیز تغییراتی کرده و در واقع به بخش‌های کناری دستگاه منحرف شده‌اند. دوربین اصلی گوشی نیز دارای لنز بسیار بزرگی خواهد بود.

براساس گزارشان منتشر شده و همان طور که در تصاویر منتشر شده دیده شد آیفون 7 پلاس اپل نیز از دوربین اصلی دوگانه برخوردار خواهد بود. این گوشی 5.5 اینچی نیز نیز از درگاه اسمارت کانکتور در بخش پشتی خود برخوردار بوده و از این رو قابلیت‌های بیشتری را ارائه خواهد داد. البته به تازگی خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که شرکت اپل این درگاه یا سوکت را کنار گذاشته است زیرا مدعی است که این سوکت خیلی به کار گوشی‌های هوشمند نخواهد آمد.

در هر صورت بهتر است بدانید که اطلاعات مربوط به آیفون فعلا در حد یک شایعه است و نمی‌توان به طور قطع به آنها اعتماد کرد. از طرفی به منظور دانستن تمامی حقایق در مورد این سری از گوشی‌های جدید شرکت اپل می‌بایست تا روز معرفی رسمی این محصولات منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال