تصاویر جدیدی از آیفون‌های 7 و 7 پلاس اپل منتشر شد

همین چند ساعت پیش در اخبار به استحضار شما رساندیم که تاریخ رسمی عرضه‎ی گوشی‎های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس توسط شرکت اپل 17 شهریورماه اعلام شده است. حال شرکت Spigen که یک برند معتبر در ساخت قاب‎های گوشی است، تصاویر جدیدی از قاب‎های خود منتشر کرده است که در آن آیفون‎های جدید اپل […]

همین چند ساعت پیش در اخبار به استحضار شما رساندیم که تاریخ رسمی عرضه‎ی گوشی‎های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس توسط شرکت اپل 17 شهریورماه اعلام شده است. حال شرکت Spigen که یک برند معتبر در ساخت قاب‎های گوشی است، تصاویر جدیدی از قاب‎های خود منتشر کرده است که در آن آیفون‎های جدید اپل به تصویر کشانده شده‎اند. مجموعه قاب‎های این شرکت برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در خود 17 قاب محافظتی متنوع برای آیفون 7 پلاس را جا داده است.

مهم‎تر از همه، هر قاب برای مدل پلاس سیستم دوربین دوگانه را در پشت این گوشی نشان می‎دهد. انتظار مجامع فناوری این است که دوربین اضافی در این سیستم دوگانه دارای زوم اپتیکال و شاید قابلیت‎های افکت بوکه باشد. تصویر آیفون 7 اپل مهر تاییدی بر حذف سوکت 3.5 میلی‎متری هدفون و دوربین پشتی با لنزهای بزرگتر است.

این قاب‎ها را می‎توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید و قیمت آن‎ها از 14.99 تا 39.99 دلار متغیر است، البته باید اشاره داشت یکی از تصاویر مربوط به آیفون 7 و رندرهای بعدی برای مدل پلاس است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال