شایعات از ضخامت 6 میلیمتری آیفون 7 می‌گویند؛ باریک‌ترین آیفون اپل

آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اپل به نسبت آیفون 6 و 6 پلاس اپل اندکی ضخیم تر شدند. ظاهرا به علت وجود قابلیت لمس سه بعدی، هر دو مدل جدید افزایش 0.2 میلیمتری در ضخامت به نسبت نسل قبلی این گوشی‎ها داشتند. به عنوان مثال، آیفون 6 اس ضخامتی برابر با 7.1 میلی […]

آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اپل به نسبت آیفون 6 و 6 پلاس اپل اندکی ضخیم تر شدند. ظاهرا به علت وجود قابلیت لمس سه بعدی، هر دو مدل جدید افزایش 0.2 میلیمتری در ضخامت به نسبت نسل قبلی این گوشی‎ها داشتند. به عنوان مثال، آیفون 6 اس ضخامتی برابر با 7.1 میلی متر دارد که همین پارامتر در آیفون 6 برابر با 6.9 میلی متر می‎باشد. آیفون 6 اس پلاس 7.3 میلی متری است در حالی که نسل قبلی آن 7.1 میلی متر ضخامت دارد.
ولی شایعات جدید نشان از این دارد که اپل آیفون 7 خود را تحت رژیم قرار داده است و نسل بعدی گوشی زیبای اپل چیزی بین 6 و 6.5 میلی متر خواهد داشت. حذف جک هدفون 3.5 میلی متری انتظار می‎رود باعث شود اپل جای بیشتری برای حتی نازکتر کردن آیفون 7 در اختیار داشته باشد. این امید برای بسیاری از افراد وجود داشت که اپل از این فضای اضافی برای قرار دادن یک باتری با ظرفیت بیشتر در عوض نازک‎تر کردن گوشی، استفاده کند.
احتمال یک باتری با ظرفیت بیشتر همچنان ممکن است وجود داشته باشد. تصویری که ماه پیش فرضی که از آیفون 7 منتشر شد نشان از این داشت که آیفون 7 یک افزایش 6.5 درصدی در وات ساعت‎‎های از مقدار 6.61 وات ساعت باتری آیفون 6 اس خواهد داشت و مقدار آن به 7.04 WHr می‌‎رسد.
یک درصد مشابه در افزایش ظرفیت آیفون 7 به معنای وجود یک باتری با ظرفیت 1826mAh در عوض باتری دارای ظرفیت 1715mAh آیفون 6 اس خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال