تصاویری مربوط به آیفون 7 پلاسِ آبی رنگ بهره‌مند از اسمارت کانکتور و دوربین دوگانه منتشر شد

به تازگی ویدئویی در مورد آیفون 7 پلاس اپل در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدئو می‌تون به طراحی این گوشی جدید نگاهی انداخت. البته بر اساس گزارشات منتشر شده این مورد نمونه نهایی از این گوشی نخواهد بود. اما با این حال این مورد نیز به آن معنا نخواهد بود که این گوشی […]

به تازگی ویدئویی در مورد آیفون 7 پلاس اپل در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدئو می‌تون به طراحی این گوشی جدید نگاهی انداخت. البته بر اساس گزارشات منتشر شده این مورد نمونه نهایی از این گوشی نخواهد بود. اما با این حال این مورد نیز به آن معنا نخواهد بود که این گوشی به این شکل نخواهد بود بلکه در واقع نشان می‌دهد که آیفون 7 پلاس ممکن است دقیقا به این شکل نباشد. در حقیقت بیشتر مواردی که در این ویدئو دیده می‌شود از تصاویر و اطلاعات مختلف منتشر شده تا به امروز طی شایعات متعدد ناشی می‌شود.

یکی از مواردی که در این ویدئو به گوشی آیفون 7 پلاس اشاره شده است مربوط به نسخه آبی تیره این محصول است که قبلا آن را به طور طبیعی و واقعی ندیده بودیم. در بخش خلفی این گوشی به طور واضح دوربین‌های اصلی دوگانه دستگاه دیده می‌شوند که یکی از آنها دارای سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) بوده و دیگری نیز به احتمال زیاد قابلیت بزرگنمایی اپتیکال را به کاربران ارائه خواهد نمود. خطوط مربوط به آنتن گوشی در بخش پشتی دستگاه به کناره‌های بالا و پایین رانده شده‌اند و سوکت مربوط به جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز که در بخش پایینی گوشی قرار داشت، حذف شده است.

نمونه آزمایشی آیفون 7 پلاس که در تصویر آن را مشاهده می‌کنید دارای سوکت مربوط به Smart Connector است که البته در تعدادی از تصاویر منتشر شده از این گوشی نیز وجود داشت. هم اینک سوکت مربوط به Smart Connector تنها در تبلت آیپد پرو اپل وجود داشته و به این دستگاه اجازه می‌دهد تا از این طریق بتواند به وسایل جانبی دیگر همچون Smart Keyboard به صورت بی‌سیم متصل شود. در حقیقت با استفاده از امواج مغناطیسی،‌ برق و همچنین اطلاعات از تبلت به سمت وسایل جانبی منتقل خواهند شد. این سوکت که توسط شرکت اپل برای این گوشی هوشمند ارائه خواهد شد ما را به این فکر خواهند انداخت که احتمالا در سمت دیگر ماجرا یک کیبورد فیزیکی QWERTY نیز برای این گوشی تولید و طراحی خواهد شد. البته بهتر است بدانید که در اواخر ماه گذشته خبرهایی مبنی بر این که شرکت اپل از قرار دادن Smart Connector بر روی گوشی آیفون 7 پلاس منصرف شده است، به گوشی می‌رسید. اما در این ویدئو دوباره شاهد بروز و نمایش آن هستیم.

[aparat]http://www.aparat.com/v/NkBvr[/aparat]

در نهایت باید گفت که هنوز به طور قطعی و صد در صد نمی‌توانیم در مورد مشخصات فنی آیفون 7 پلاس حرفی به میان بیاوریم. در نتیجه می‌بایست تا روز معرفی رسمی این گوشی که تقربیا یک ماه دیگر برگزار خواهد شد منتظر ماند و دید که شرکت اپل از چه محصول جدیدی رونمایی به عمل خواهد آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال