گزارش: درآمد فاکس‌کان برای چهارمین بار در ۶ ماه اخیر کاهش یافته است

فاکس‌کان که یک شرکت قراردادی به منظور مونتاژ گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید و از طرفی در فعالیت‌های خود با شرکت‌های بسیار بزرگ و مشهوری همچون اپل همکاری دارد، اخیرا اعلام کرد که در آمار درآمدهای خود در ماه مِی، با کاهش روبه‌رو شده و این مقدار از کاهش به 9.062 میلیارد دلار رسیده است. این کاهش که […]

فاکس‌کان که یک شرکت قراردادی به منظور مونتاژ گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید و از طرفی در فعالیت‌های خود با شرکت‌های بسیار بزرگ و مشهوری همچون اپل همکاری دارد، اخیرا اعلام کرد که در آمار درآمدهای خود در ماه مِی، با کاهش روبه‌رو شده و این مقدار از کاهش به 9.062 میلیارد دلار رسیده است. این کاهش که سالانه 2.1 درصد برآورد شده در این ماه نسبت به ماه گذشته، بیشتر از پیش بوده و 8.4 درصد گزارش شده است. سود این شرکت از Telecom در این ماه نسبت به ماه‌های گذشته بدون تغییر مانده است. این به آن معنا خواهد بود که این میزان از کاهش سود می‌تواند از بخش دیگری ناشی شده باشد.

جالب است بدانید که شرکت فاکس‌کان در طی شش ماه اخیر تنها در دو ماه از آن توانسته است در بخش سود و درآمد خود ضرر نداده و آماری کاهشی را از خود نشان دهد. در واقع در ماه‌های فوریه و مارس این شرکت به ترتیب دو و چهار درصد سود داشته است. البته این مقدار توسط آمار کاهشی ماه‌های دیگر کاملا پنهان می‌شوند. برای مثال در ماه دسامبر سال 2015 میزان سود این شرکت به میزان 20.5 درصد کاهش یافت که در مقایسه با این دو ماه، کاملا بیشتر از جمع دو برابر آنها خواهد بود. علاوه بر آن در ماه ژانویه سال 2015 نیز شاهد آمار کاهشی 14.8 درصدی در بخش درآمدی این شرکت هستیم.

foxo

از سال‌های پیش تاکنون این شرکت توانسته است درآمد 48.34 میلیارد دلاری را برای خود به ثبت برساند. اما این میزان در شش ماهه اخیر با کاهش 5.6 درصدی روبه‌رو شده است.

ماه پیش خبری در مورد احتمال همکاری اپل با شرکت Pegatron در کنار فاکس‌کان به منظور تولید سری گوشی‌های آیفون 7 در رسانه‌های خبری منتشر شد. از طرفی شرکت اپل نیز علاقه‌مند است تا منابع حاصل از تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند جدید خود را تقسیم کرده و آن را به دو یا بیشتر از دو شرکت بسپارد. با استفاده از این شیوه، شرکت اپل نیز در هنگام رخ دادن یک رویداد غیر قابل پیش‌بینی، تولید و عرضه محصولاتش متوقف نخواهد شد و از طرفی دستگاه‌های این شرکت بزرگ نیز خیلی زود‌تر از موعد مقرر برای عرضه آماده خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال