فاکس‌کان به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون ماژول‌های شارژ بی‌سیم تولید می‌کند

براساس گزارشات منتشر شده، شرکت فاکس‌کان به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون قصد دارد ماژول‌های شارژ بی‌سیم را برای ساکنان کوپرتینو تولید کند. آیفون سال 2017 ده سال بعد از عرضه‌ی اولین آیفون اپل منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود اپل به همین علت از نام آیفون 7 اس بگذرد و مستقیم به سراغ آیفون […]

براساس گزارشات منتشر شده، شرکت فاکس‌کان به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون قصد دارد ماژول‌های شارژ بی‌سیم را برای ساکنان کوپرتینو تولید کند. آیفون سال 2017 ده سال بعد از عرضه‌ی اولین آیفون اپل منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود اپل به همین علت از نام آیفون 7 اس بگذرد و مستقیم به سراغ آیفون 8 برود.

شایعات منتشر شده همگی حاکی از این هستند که اپل در آیفون 8 تغییرات بسیار زیادی را انجام خواهد داد و ویژگی‌های بسیاری را در این گوشی قرار می‌دهد. گفته می‌شود آیفون 8 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدل‌های 4.7، 5 و 5.5 اینچی سه مدل متفاوت آیفون 8 خواهند بود و از سوی دیگر، بدنه‌ی پشتی این سه نسخه طراحی شیشه‌ای و فلزی خواهد داشت. از دیگر تغییرات مورد انتظار آیفون 8 می‌توان به حذف کامل دکمه‌ی Home و اضافه کردن سنسور اثر انگشت و Touch ID به درون نمایشگر گوشی نام برد.

کاربران و طرفداران شرکت اپل بدون شک از شارژ بی‌سیم آیفون 8 استقبال خواهند کرد؛‌ این اتفاق تنها در صورتی رخ خواهد داد که فاکس‌کان بتواند ماژول‌های شارژ بی‌سیم را به صورت عمده تولید و آن را برای شرکت اپل ارسال کند. البته ممکن است تنها نسخه‌ی 5.5 اینچی آیفون 8 به این ویژگی مجهز شود چراکه این نسخه قرار است به عنوان کامل‌ترین نسخه‌ی آیفون 8 معرفی شود. گمان‌ می‌رود نسخه‌ی 5.5 اینچی آیفون 8 اپل دارای نمایشگری OLED که توسط شرکت شارپ ساخته می‌شود باشد و دیگر نسخه‌ها همچنان به نمایشگر LTPS اپل وفادار باقی بمانند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال