اپل از باگ ژانویه 1970 آیفون‌های خود مطلع است و به‌زودی آن را برطرف خواهد کرد

چند روز پیش اطلاعاتی در مورد یک باگ بسیار عجیب و البته رنج‌آور در مورد گوشی‌ها و تبلت‌های 64 بیتی اپل انتشار پیدا کرد و بسیاری از کاربران را برای برطرف کردن آن به زحمت انداخت. تنها کافیست تاریخ دستگاه خود را بر روی 1/1/1970 تنظیم و یک بار دستگاه خود را ری‌استارت کنید تا […]

چند روز پیش اطلاعاتی در مورد یک باگ بسیار عجیب و البته رنج‌آور در مورد گوشی‌ها و تبلت‌های 64 بیتی اپل انتشار پیدا کرد و بسیاری از کاربران را برای برطرف کردن آن به زحمت انداخت. تنها کافیست تاریخ دستگاه خود را بر روی 1/1/1970 تنظیم و یک بار دستگاه خود را ری‌استارت کنید تا دیگر شاهد بوت شدن آن نباشید! اگر کاربران به هر دلیلی این کار را انجام دهند، برای برطرف کردن آن نیز راهی جز انتقال دادن دستگاه خود به یکی از نمایندگی‌های اپل نخواهند داشت.

حال پس از پر شدن تمام فضای مجازی این خبر و عصابنیت بسیاری از کاربران و طرفداران این شرکت، اپل نیز از وجود این باگ مخرب و عجیب مطلع شده و اعلام کرده که در آینده‌ی نزدیک و در سریع‌ترین زمان ممکن، با عرضه کردن یک آپدیت نرم‌افزاری، این مشکل را برطرف خواهد کرد. البته هیچ زمان مشخصی در این مورد اعلام نشده اما مدیران این شرکت اذعان داشته‌اند که به زودی این به‌روزرسانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مورد دیگری که کاربران گزارش کرده‌اند، این است که حتما نباید تاریخ دستگاه خود را بر روی 1 ژانویه 1970 تنظیم کنید و حتی با قرار دادن آن بر روی 1 ژوئن 1970 نیز دستگاه دیگر قادر به بوت شدن نخواهد بود. گزارشات منتشر شده نیز نشان می‌دهد که هم‌اکنون کاربران در حال انتقال دستگاه‌های خود به نمایندگی‌های این شرکت بوده تا بتوانند همراه همیشگی خود را سالم ببینند!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال