اپل مشکل خاموش شدن غیر منتظره آیفون 6s را برطرف کرده است

اگر شما هم جزو دارندگان آیفون 6 اس اپل هستید و با مشکل خاموش شدن گوشی به طور ناگهانی مواجه شده‌اید باید بگوییم که اپل در جدیدترین اقدام خود این مشکل را برطرف کرده است. گویا مشکل برای آیفون‌هایی به وجود آمده که در بازه‌ی زمانی شهریور و مهر سال گذشته خریداری شده‌اند. اپل در بیانیه‌ای […]

اگر شما هم جزو دارندگان آیفون 6 اس اپل هستید و با مشکل خاموش شدن گوشی به طور ناگهانی مواجه شده‌اید باید بگوییم که اپل در جدیدترین اقدام خود این مشکل را برطرف کرده است. گویا مشکل برای آیفون‌هایی به وجود آمده که در بازه‌ی زمانی شهریور و مهر سال گذشته خریداری شده‌اند.

اپل در بیانیه‌ای که صادر کرده این مشکل را تنها محدود به چند آیفون که با شماره‌ سریال‌های خاصی به فروش رفته‌اند دانسته است. به گفته‌ی اپل تنها آیفون‌های فروخته شده در شهریور و مهر سال گذشته دچار این مشکل شده‌اند و کاربران برای برطرف کردن این مشکل باید به نزدیک‌ترین نمایندگی اپل مراجعه کنند.  اپل قصد دارد باتری گوشی‌های آسیب دیده را به صورت کاملا رایگان تعویض کند هرچند به گفته‌ی این شرکت، در صورتی که نمایشگر گوشی آسیب دیده باشد کاربر باید هزینه‌ای را برای تعمیر آن پرداخت کند.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال