گلکسی نوت 7 سامسونگ 12 مردادماه رونمایی و همزمان به بازار می‌آید

سامسونگ که به تازگی اعلام کرده تاریخ معرفی رسمی گلکسی نوت 7، 12 مرداد ماه در رویدادی در شهر نیویورک آمریکا خواهد بود حالا می‌خواهد زمان عرضه‌ی رسمی این گوشی را هم در همان تاریخ قرار دهد.بنابراین، گوشی بعدی سری نوت سامسونگ که برای یک‌دست شدن با نام گلکسی اس 7، نوت 7 نام گرفته در تاریخ […]

سامسونگ که به تازگی اعلام کرده تاریخ معرفی رسمی گلکسی نوت 7، 12 مرداد ماه در رویدادی در شهر نیویورک آمریکا خواهد بود حالا می‌خواهد زمان عرضه‌ی رسمی این گوشی را هم در همان تاریخ قرار دهد.بنابراین، گوشی بعدی سری نوت سامسونگ که برای یک‌دست شدن با نام گلکسی اس 7، نوت 7 نام گرفته در تاریخ 12 مرداد ماه به صورت رسمی معرفی و بلافاصله بعد از معرفی، برای فروش قرار می‌گیرد.

سامسونگ می‌خواهد با این کار همچنان بر سلطه‌ی خود در بازارهای جهانی ادامه دهد؛ این شرکت کره‌ای تبار با گلکسی اس 7 دوران بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و حالا با گلکسی نوت 7 می‌تواند به پیروزی خود ادامه دهد. غول دنیای تکنولوژی کره‌ای، به عنوان یکی از مهم‌ترین اسپانسرهای المپیک 2016 ریو هم شناخته می‌شود و 12 مرداد زمان بسیار مناسبی برای تبلیغ این گوشی در بازهای المپیک به نظر می‌آید.

در سال‌های گذشته، از زمان معرفی رسمی سری نوت سامسونگ تا زمان عرضه‌ی آن، فاصله‌ای هرچند کوتاه وجود داشته است. برای مثال در گلکسی نوت 5 که در سال گذشته معرفی شد، حدود 8 روز فاصله‌ی زمانی میان معرفی رسمی گوشی و عرضه‌ی آن وجود داشت. احتمالا سامسونگ با همزمانی معرفی و عرضه‌ی رسمی گوشی چنین هدفی را در ذهن خود می‌پروراند تا قبل از عرضه‌ی آیفون‌های اپل به تسلط خود به بازارهای جهانی ادامه دهد و فروش مناسبی را با این گوشی کسب کند. درهرحال، هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده و ممکن است خبری که امروز هم منتشر شده، شایعه‌ای بیش نباشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال