اپل ممکن است به قلم بعدی خود پاک‌کن و قابلیت تعویض نوک اضافه کند

وب‎سایت AppleInsider پتنتی را مربوط به شرکت اپل که در سال 2012 ثبت شده، فاش کرده است که نشان می‎دهد که این شرکت از سالیان قبل چه اهدافی را برای نسل بعدی قلم نوری خود در سر می‌پرورانده است. بر اساس این پتنت، اپل قلمی را توصیف کرده است که می‎تواند دارای نوک‎های قابل تعویض […]

وب‎سایت AppleInsider پتنتی را مربوط به شرکت اپل که در سال 2012 ثبت شده، فاش کرده است که نشان می‎دهد که این شرکت از سالیان قبل چه اهدافی را برای نسل بعدی قلم نوری خود در سر می‌پرورانده است. بر اساس این پتنت، اپل قلمی را توصیف کرده است که می‎تواند دارای نوک‎های قابل تعویض به همراه گزینه‎هایی از انواع مختلف نوک‎های استاندارد نظیر قلم‎های فسفری گرفته تا گزینه‎های سخت‎افزاری پیچیده‎تر نظیر نوک یک قلم‎موی حساس به فشار یا یک دوربین دنبال کننده‎ی حرکت، باشد.

حتی به قابلیت شناخت اثرانگشت توسط قلم به عنوان راهی برای تشخیص هویت اشاره شده که به نوعی برای دستگاهی با مسائل بالقوه محدود امنیتی عجیب است، ولی این احساس وجود دارد که اپل بر روی هر چیز انسانی که ممکن باشد، Touch ID خود را قرار خواهد داد. البته همواره جزئیات موجود در پتنت‎ها مسیر خود را به سمت محصول نهایی باز نمی‎کنند، به خصوص زمانی که بحث شرکت‎هایی نظیر اپل کشیده می‎شود که برای هر اید‎ه‎ای که به ذهنشان خطور می‎کند درخواست ثبت یک پتنت می‎کنند؛ ولی راه‎های بسیار متفاوت دیگری نیز برای بهبود عملکرد یک قلم نوری وجود دارد و به احتمال زیاد در نسل بعدی این قلم حداقل شاهد یک‌ سری از این قابلیت‎های جدید خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال