اپل Jet White را نیز به آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خود اضافه می‌کند

معمولا اپل در هر نسل از آیفون‌های خود رنگ‌ جدیدی را برای این گوشی‌های دوست‌داشتنی برمی‌گزیند و آیفون 7 نیز با دریافت رنگ مشکی توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند. جدا از این مسئله، اپل برای منحصر به فرد شدن رنگ مشکی آ‌یفون 7، در نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی رنگ مشکی براق […]

معمولا اپل در هر نسل از آیفون‌های خود رنگ‌ جدیدی را برای این گوشی‌های دوست‌داشتنی برمی‌گزیند و آیفون 7 نیز با دریافت رنگ مشکی توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند. جدا از این مسئله، اپل برای منحصر به فرد شدن رنگ مشکی آ‌یفون 7، در نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی رنگ مشکی براق را نیز به آیفون 7 اضافه کرد. حالا گزارش‌های جدیدی منتشر شده‌اند که نشان از اضافه شدن رنگی جدید به آیفون 7 می‌دهند.

گویا اپل قرار است طی روزهای‌ آینده رنگ سفید موسوم به Jet White را به آیفون 7 اضافه کند. قطعا رنگ سفید می‌تواند چهره‌ی آیفون 7 اپل را به طور کامل تغییر دهد و ظاهر این گوشی را به طور کل عوض کند. اپل احتمالا بعد از تعطیلات کریسمس، یعنی زمانی که فروش این گوشی با کاهش ملایمی رو‌به‌رو می‌شود رنگ سفید را عرضه خواهد کرد.

از سوی دیگر، اپل معمولا نسخه‌ی جدیدی را از گوشی‌های معرفی شده‌ی خود عرضه نمی‌کند پس درصورتی که آیفون 7 با ویژگی‌های جدیدتری معرفی نشود، عرضه‌ی رنگ سفید برای این گوشی نیز منطقی به نظر نمی‌رسد. بنابراین بهتر است ببینیم در رویداد بعدی این شرکت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اپل در بهار سال آینده نسل جدید آیپد خود را معرفی می‌کند و شاید در همین رویداد از رنگ سفید آیفون 7 نیز رونمایی کند؛ در غیر این صورت بهتر است تا معرفی آیفون 8 و دهمین سالگرد تولد گوشی‌های آیفون ساکنان کوپرتینو منتظر بمانیم.