اپل موزیک بیش از 10 میلیون دانلود در دستگاه‌های اندرویدی داشته است

سرویس استریم موزیک اپل یعنی اپل موزیک به موفقیت دیگری دست یافته است. طبق آمار تعداد دانلود‎های این سرویس بر روی دستگاه‎های اندرویدی از 10 میلیون عدد گذشته است. یک نگاه سریع در صفحه‎ی مربوط به این اپلیکیشن در پلی‎استور نشان می‎دهد که کل تعداد نصب‎ها در محدوده‎ی 10 میلیون تا 50 میلیون قرار دارد. […]

سرویس استریم موزیک اپل یعنی اپل موزیک به موفقیت دیگری دست یافته است. طبق آمار تعداد دانلود‎های این سرویس بر روی دستگاه‎های اندرویدی از 10 میلیون عدد گذشته است. یک نگاه سریع در صفحه‎ی مربوط به این اپلیکیشن در پلی‎استور نشان می‎دهد که کل تعداد نصب‎ها در محدوده‎ی 10 میلیون تا 50 میلیون قرار دارد.

برای آن‎دسته از افرادی که اطلاع ندارند باید بگوییم که اپلیکیشن اپل موزیک برای اندروید در دی‎ماه سال گذشته ارائه شد، ولی تا ماه گذشته در حد یک نسخه‎ی بتا باقی‎ ماند تا این‎که شرکت اپل در نهایت نسخه‎ی پایدار این اپلیکیشن را برای اندروید عرضه کرد.

تیرماه عمر این سرویس یک ساله شد و بیش از 15 میلیون کاربر در اختیار دارد، در حالی‎که رقیب مستقیم این سرویس یعنی اسپاتیفای 30 میلیون مشترک دارد. البته با توجه به خبری که روزهای گذشته به استحضار شما رساندیم اپل هزینه‎ی اشتراک سالیانه‎ سرویس اپل موزیک خود را برای رقابت با اسپاتیفای کاهش داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال