سرویس اپل موزیک ارزان‌تر از اسپاتیفای شد

سرویس اسپاتیفای بیشترین سرویس استفاده شده استریم فایل‎های موسیقی در جهان است. این سرویس دارای بیش از 100 میلیون مشترک است که 30 میلیون عدد از آن‎ها از خدمات پرمیموم این شرکت بهره می‎برند. شرکت اپل به دنبال این است که با سرویس اپل موزیک خود جایگاه اسپاتیفای را تصاحب کند. یک راه برای انجام […]

سرویس اسپاتیفای بیشترین سرویس استفاده شده استریم فایل‎های موسیقی در جهان است. این سرویس دارای بیش از 100 میلیون مشترک است که 30 میلیون عدد از آن‎ها از خدمات پرمیموم این شرکت بهره می‎برند. شرکت اپل به دنبال این است که با سرویس اپل موزیک خود جایگاه اسپاتیفای را تصاحب کند. یک راه برای انجام این کار از سوی اپل ارائه‎ دادن خدماتی به کاربران با نرخ پایین‎تر است و به نظر می‎رسد که اپل نیز همین کار را دارد انجام می‎دهد، گرچه باید در این رابطه به نکته‎ای اشاره کنیم.

اپل در ایالات‎متحده شروع به ارائه‎ی کارت‎های هدیه اپل‎موزیک با قیمت 99 دلار کرده است. افرادی که مایل به پرداخت پیشاپیش این مقدار هستند می‎توانند با این قیمت از خدمات اپل موزیک به مدت یک سال بهره ببرند.

اگر این مقدار را بخش بر 12 کنیم، عدد به دست آمده 8.25 دلار خواهد بود که می‎توان آن را نرخ لازم برای اشتراک در یک ماه دانست. هم اسپاتیفای و هم اپل در حال حاضر برای مشترکین خود هزینه‎ی ماهانه 9.99 دلار را در نظر گرفته‎اند. شما اگر نرخ پایین‎تری را می‎خواهید فقط کافی است که یک کارت هدیه‎ی 99 دلاری را بخرید.

امکان خرید کارت هدیه جدید اپل موزیک از فروشگاه‎های خرده‎فروشی شرکت اپل و هم‎چنین فروشندگانی از جمله Walmart ،Best Buy و eBay store پی‎پال وجود دارد. این شرکت به صورت آنلاین، از طریق آی‎تیونز، iOS یا محیط وب اشتراک 12 ماهه سرویس خود را نمی‎فروشد.

اسپاتیفای نیز کارت‎های هدیه‎ای به قیمت 120 دلار برای اشتراک سالیانه سرویس خود ارائه می‎دهد، یعنی همان مبلغی که برابر با پرداخت هر ماه 9.99 دلار، نرخ اشتراک ماهیانه‎ی آن‎ها، است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال