سرویس اپل موزیک حالا بیش از 11 میلیون کاربر فعال دارد؛ کاربران آی‌کلود از مرز 768 میلیون نفر گذشتند

اخیرا مدیران شرکت اپل همراه با انتشار گزارش مالی این شرکت، اطلاعاتی رسمی و دقیق را در مورد تعداد مشترکین سرویس Apple Music اعلام کردند که از عملکرد بسیار خوب این سرویس و تلاش بسیار زیادی که اپل برای رسیدن به هدف خود دارد، خبر دارد. اینطور که اعلام شده، این سرویس حالا بیش از […]

اخیرا مدیران شرکت اپل همراه با انتشار گزارش مالی این شرکت، اطلاعاتی رسمی و دقیق را در مورد تعداد مشترکین سرویس Apple Music اعلام کردند که از عملکرد بسیار خوب این سرویس و تلاش بسیار زیادی که اپل برای رسیدن به هدف خود دارد، خبر دارد. اینطور که اعلام شده، این سرویس حالا بیش از 11 میلیون کاربر اشتراکی (که ماهیانه پول پرداخت می‌کنند) دارد و تعداد آنها نیز به سرعت در حال افزایش است.

اپل برای کاربران iOS، این سرویس را به مدت 3 ماه و به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهد تا آنها بتوانند با خیال راحت در مورد اینکه می‌خواهند از سرویس پخش آنلاین موسیقی اپل استفاده کنند یا نه فرصت دارند. در مورد تعداد کرابران باید بگوییم که هم‌اکنون تعداد کاربران این سرویس، بیش از نیمی از کاربران سرویس Spotify می‌باشد، با این تفاوت که اپل در مدت 7 ماه موفق به جذب این تعداد کاربر شد حال آنکه Spotify پس از گذشت 6 سال، 20 میلیون مشترک دارد! البته باید اشاره کنیم که Spotify یک سرویس رایگان همراه با تبلیغات را نیز دارد که تعداد مشترکین این سرویس در حال حاضر 55 میلیون نفر می‌باشد.

اما در مورد هزینه‌ی دریافتی، اپل وضعیت بهتری دارد. در حالت عادی کاربران باید ماهیانه 9.99 دلار را به عنوان حق اشتراک پرداخت نمایند که این میزان با Spotify برابر است، اما اپل یک طرح شش نفره برای خانواده‌ها را نیز دارد که در آن کاربران تنها باید ماهیانه 14.99 دلار پرداخت نمایند.

همراه با این اطلاعات، مدیران شرکت آمار جالبی از تعداد کاربران iCloud نیز منتشر کردند که نشان می‌دهد این سرویس اپل نیز 782 میلیون مشترک دارد که در نوع خود بی‌نظیر است! البته باید اشاره کنیم که اگر فکر شما نیز مشغول شده که چرا تعداد 1 میلیارد دستگاه از محصولات اپل فعال بوده و تعداد کاربران iCloud کمتر از این تعداد است، باید بگوییم که بسیاری از کاربران بیش از یک دستگاه دارند. اطلاعات جالب دیگری نیز توسط مدیران اپل منتشر شده که نشان می‌دهد در هر ثانیه، 200,000 پیام توسط اپلیکیشن پیام‌رسان iMessages توسط کاربران ارسال می‌گردد که تعداد آن در طول یک روز به بیش از 17 میلیارد پیام می‌رسد.

تصور می‌کنید که در زمینه‌ی سرویس پخش آنلاین، اپل تا چه زمانی می‌تواند پشت سر Spotify قرار بگیرد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال