تیم‌کوک: اپل هیچ برنامه‌ای برای ترکیب مک‌بوک و آی‌پد ندارد

با عرضه آی‌پد پروی بزرگ اپل به همراه لوازم جانبی‌اش که آن را بسیار شبیه یک لپ‌تاپ می‌کند، این نگرانی برای کاربران و علاقه‌مندان برند اپل به وجود آمد که اپل در آینده چه بر سر مک‌بوک‌های خود خواهد آورد! این در حالی است که از سوی دیگر مدیرعامل اپل، تیم‌کوک، پیش از این گفته […]

با عرضه آی‌پد پروی بزرگ اپل به همراه لوازم جانبی‌اش که آن را بسیار شبیه یک لپ‌تاپ می‌کند، این نگرانی برای کاربران و علاقه‌مندان برند اپل به وجود آمد که اپل در آینده چه بر سر مک‌بوک‌های خود خواهد آورد! این در حالی است که از سوی دیگر مدیرعامل اپل، تیم‌کوک، پیش از این گفته بود که این آی‌پد جدید می‌تواند جایگزین رایانه‌های شخصی شود. آیا این به معنای این خواهد بود که در آینده شاهد عرضه گجت‌های هیبریدی (ترکیبی) توسط اپل خواهیم بود؟

شاید بتوان گفت که کاربران و طرفداران دستگاه‌های هیبریدی مبتنی بر ویندوز 10 و ویندوز 8 که امروز به وفور در بازار پیدا می‌شوند، دوست دارند تا اپل هم این روند را در پیش گرفته و سهمی در این بخش از دستگاه‌های هوشمند بازار نیز داشته باشد.

بر اساس گزارشات منتشر شده اخیر، ظاهراً مدیرعامل اپل، تیم‌کوک، مصاحبه‌ای را با خبرگزاری ایندیپندنت انجام داده که در آن با بیان اینکه اپل هیچ برنامه‌ای برای ادغام مک‌بوک با آی‌پد ندارد، تولید هرگونه گجتی با این ترکیب را نیز انکار کرده است.

وی در این مصاحبه عنوان کرده است که: ” ما احساس می‌کنیم که مشتریان ما واقعاً به دنبال ادغام و ترکیب مک‌بوک با آی‌پد نیستند. ما نگران این هستیم که پس از این‌کار، مشتری آن تجربه‌ای خوبی را که بخواهد، به دست نیاورده و محصول تولید شده ترکیبی نه واقعاً کار لپ‌تاپ را انجام داده و نه تبلت؛ بنابراین ما می‌خواهیم هم بهترین تبلت و هم بهترین مک جهان را تولید کرده و آن‌ها را در کنار هم عرضه کنیم و نه در ترکیب باهم.”

این گفته‌های تیم کوک با آنچه که وی پیش از این در رابطه با اینکه دو پلتفرم OS X و iOS با هم ترکیب نخواهند شد، گفته بود، شباهت بسیاری دارد. با این تفاسیر احتمالاً هیچ‌وقت شاهد رونمایی اپل از گجت ترکیبی مک‌بوک و آی‌پد نخواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال