اپل سرانجام تایید کرد؛ 17 شهریورماه تاریخ رونمایی از آیفون بعدی است

خبری که همه منتظر آن بودند به صورت رسمی اعلام شد. امروز شرکت اپل شروع به ارسال دعوت‎نامه به افراد به منظور شرکت در رویداد بزرگ بعدی آن‎ها یعنی رونمایی از آیفون 7، کرده است. و همان‎طور که شایعه شده بود تاریخ این رویداد 17 شهریورماه خواهد بود. این دعوت‎نامه‎ها بسیار ساده است، فرم آن‎ها […]

خبری که همه منتظر آن بودند به صورت رسمی اعلام شد. امروز شرکت اپل شروع به ارسال دعوت‎نامه به افراد به منظور شرکت در رویداد بزرگ بعدی آن‎ها یعنی رونمایی از آیفون 7، کرده است. و همان‎طور که شایعه شده بود تاریخ این رویداد 17 شهریورماه خواهد بود. این دعوت‎نامه‎ها بسیار ساده است، فرم آن‎ها در تصویر بالا دیده می‎شود. تاریخ مهم‎ترین بخش این دعوت‎نامه محسوب می‎شود.

اپل از نسل بعدی آیفون خود در این رخداد رونمایی خواهد کرد. و با آن‎که شایعات اخیر همگی به این حقیقت اشاره داشتند که ما پائیز امسال شاهد ورود دو آیفون به بازار خواهیم بود، نه سه عدد، هنوز مشخص نیست که اپل چه تصمیمی در این زمینه گرفته است.

تقریبا تمامی شایعاتی که در طول سال گذشته شنیدیم آن‎ها را با عناوین آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مورد خطاب قرار داده‎اند و هم‎چنین تعداد اندکی شک نداشته‎اند که این مدل‎های جدید iPhone 6 SE و iPhone 6 SE Plus نام‎گذاری خواهند شد.

بدون توجه به اسمی که این دستگاه‎ها خواهند داشت، مدل‎های جدید آیفون با تغییرات اندکی در بحث طراحی (جابجایی خطوط آنتن و موارد دیگری که بارها در تک‎نیوز در مورد آن‎ها صحبت کرده‎ایم)، یک تراشه‎ی جدید A10، و شاید حتی ویژگی ضدآب بودن، معرفی خواهند شد. مدل پلاس دارای سیستم دوربین دوگانه و شاید پشتیبانی از اسمارت کانکتور باشد. جک هدفون 3.5 میلی‎متری از هر دو مدل حذف خواهد شد و گنجایش باتری‎های آن‎ها به نسبت نسل قبلی افزایش خواهد یافت.

با توجه به این‎که تاریخ شایعه شده برای زمان این رویداد مشخص شد صحیح است، تاریخ 19 شهریورماه نیز برای آغاز پیش‎فروش‎ها و هم‎چنین تاریخ عرضه در 26 شهریورماه نیز ممکن است درست باشند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال