سیستم پرداخت پول Apple Pay کار خود را از این هفته در چین آغاز می‌نماید

اینطور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند، شرکت اپل قصد راه‌اندازی سرویس پرداخت خود موسوم به Apple Pay را در کشور چین داشته و از همین هفته نیز شاهد فعالیت این سرویس در کشور چین خواهیم بود. اطلاعاتی که در توئیتر منتشر شده نیز نشان می‌دهد این سیستم پرداخت با بانک‌های اصلی کشور چین کار خواهد […]

اینطور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند، شرکت اپل قصد راه‌اندازی سرویس پرداخت خود موسوم به Apple Pay را در کشور چین داشته و از همین هفته نیز شاهد فعالیت این سرویس در کشور چین خواهیم بود. اطلاعاتی که در توئیتر منتشر شده نیز نشان می‌دهد این سیستم پرداخت با بانک‌های اصلی کشور چین کار خواهد کرد.

رویترز نیز در اخبار خود اشاره داشته که اولین بانک رسمی چین که از این سیستم پرداخت به صورت کامل پشتیبانی خواهد نمود، بانک اقتصادی و صنعتی چین (ICBC) خواهد بود که از فردا یعنی 29 بهمن‌ماه این همکاری را با اپل آغاز می‌کند. از فردا نیز بسیاری از بانک‌های رسمی و بزرگ کشور چین نیز با اپل تعامل خواهند داشت و از سیستم پرداخت Apple Pay به صورت کامل پشتیبانی خواهد نمود.

نباید فراموش کنیم که بازار کشور چین، بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان به حساب می‌آید و کاربران محصولات اپل در این کشور نیز بسیار زیاد است. به همین جهت با راه‌اندازی این سرویس، می‌توانیم شاهد آمار بسیار زیاد استفاده‌کنندگان از این سرویس نسبت به تعداد کاربران این سیستم پرداخت در آمریکا باشیم. همچنین احتمال ثبت رکوردی جدید از سوی اپل و همینطور موفقیت بیش از پیش این شرکت در این زمینه و سیستم پرداخت از طریق تلفن همراه وجود دارد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، باز هم اهالی کوپرتینو یک قدم جلوتر از دیگر شرکت‌ها قرار خواهند گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال