اپل به اپلیکیشن Samsung Pay اجازه انتشار در اپ استور خود را نداد

پس از این که اپل اجازه‌ی انتشار اپلیکیشن Samsung Pay Mini در اپ استور خود را نداد، به‌نظر می‌رسد سامسونگ از ادامه تلاش برای انتشار اپلیکیشن سرویس پرداخت خود برای دستگاه‌های iOS دست برداشته است. درصورت انتشار این اپ، کاربران صاحب آیفون می‌توانستند با استفاده از سرویس Samsung Pay پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهند. سامسونگ هم […]

پس از این که اپل اجازه‌ی انتشار اپلیکیشن Samsung Pay Mini در اپ استور خود را نداد، به‌نظر می‌رسد سامسونگ از ادامه تلاش برای انتشار اپلیکیشن سرویس پرداخت خود برای دستگاه‌های iOS دست برداشته است.

درصورت انتشار این اپ، کاربران صاحب آیفون می‌توانستند با استفاده از سرویس Samsung Pay پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهند. سامسونگ هم گفته است که از این پس تمرکز خود را بروی ارائه‌ی این سرویس برای کاربران اندرویدی می‌گذارد.

عدم اجازه‌ی انتشار به اپ‌های رقیب اپلیکیشن‌های اپل در اپ استور مسئله‌ای جدید نیست و پیش از این هم بارها شاهد آن بوده ایم. حتی زمانی رسیده بود که اپل اجازه‌ی انتشار هیچ مرورگر وب و هیچ اپ مدیریت ایمیلی را به توسعه دهندگان در اپ استور خود نمی‌داد. ولی هم‌اکنون این قوانین تغییر کرده و بهتر شده است ولی به‌نظر می‌رسد همچنان رقبای Apple Pay درگیر چنین مشکلی خواهند بود.

برخلاف اینکه امکان استفاده از تمام امکانات Samsung Pay در اپ Samsung Pay Mini برای کاربران آیفون فراهم نشده است و بنابراین نمی‌تواند جایگزینی برای Apple Pay باشد، با این حال این اپ اجازه‌ی انتشار در اپ استور اپل را ندارد. اپ Samsung Pay Mini تنها در پرداخت هزینه‌ی خریدهای آنلاین امکان استفاده به‌وسیله‌ی کاربران را دارد.

بیانه‌ای از کمپانی سامسونگ به وبسایت ETNews:

پس از اینکه اپل مانع انتشار اپلیکیشن Samsung Pay Mini در اپ استور شد، ما تصمیم گرفتیم تا تمرکز خود را بروی دستگاه‌هایی با سیستم عامل اندروید بگذاریم.

هنوز مشخص نیست که آیا اپل دلیل عدم انتشار این اپ را به سامسونگ توضیح داده است یا خیر ولی آن‌طور که پیداست، اپل با این کار می‌خواهد سرویس پرداخت سامسونگ را محدود کند و آنرا تحت کنترل داشته باشد. درصورتی‌که بدون دلیلی موجه و تنها به خاطر مسائل رقابتی چنین اتفاقی رخ داده باشد، سامسونگ می‌تواند از اپل شکایت کند. البته احتمال‌های دیگری هم وجود دارد که ممکن است سامسونگ در این اپ از قوانین اپل سرپیچی کرده باشد.

سرویس پرداخت سامسونگ درحال حاضر در برخی کشورهایی قابل استفاده است که سرویس پرداخت اپل، نیست. کشورهایی مثل کره جنوبی، برزیل، پرتوریکو و تایلند.

Samsung Pay همچنین، تنها سرویس پرداخت موبایلی است که از تکنولوژی مغناطیسی انتقال ( Magnetic Secure Transmission ) پشتیبانی می‌کند که امکان خرید از فروشگاه‌هایی قدیمی که از قابلیت خرید از راه NFC را پشتیبانی نمی‌کنند، فراهم می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال