اپل نسخه بتای iOS 10 و macOS Sierra را منتشر کرد

اپل از سیستم‎عامل جدید iOS 10 و macOS Sierra در کنفراس جهانی توسعه‎دهندگان در خرداد ماه، رونمایی کرد. توسعه‎دهندگان ثبت شده‎ی این شرکت قادر به محک زدن بیلد‎های پیش‎نمایش توسعه‎دهندگان آن‎ها به مدت یک ماه بوده‎اند، ولی حالا این شرکت عموم مردم را به محک زدن سیستم‎عامل‎های جدید خود دعوت می‎کند. از امروز شرکت اپل […]

اپل از سیستم‎عامل جدید iOS 10 و macOS Sierra در کنفراس جهانی توسعه‎دهندگان در خرداد ماه، رونمایی کرد. توسعه‎دهندگان ثبت شده‎ی این شرکت قادر به محک زدن بیلد‎های پیش‎نمایش توسعه‎دهندگان آن‎ها به مدت یک ماه بوده‎اند، ولی حالا این شرکت عموم مردم را به محک زدن سیستم‎عامل‎های جدید خود دعوت می‎کند.

از امروز شرکت اپل هر دو این سیستم‎عامل‎ها را در اختیار عموم قرار داده است. نسخه‎ی بتای عمومی iOS 10 بر روی گوشی‎های آیفون، آی‎پد و آیپاد‎های سازگار، برای دانلود موجود است. ولی ابتدا شما باید از لینک زیر دستگاه خود را در طرح “بتا” ثبت کنید.

iOS 10 نوید قابلیت‎های جدید زیادی را می‎دهد و می‎تواند بزرگترین به‎روزرسانی‎های iOS 10 تا به امروز باشد. در این مقاله به خوبی می‎توانید با قابلیت‎های جدید آن آشنا شوید.

سیستم‎عامل macOS Sierra نیز در اختیار عموم برای تست قرار می‎گیرد. درست نظیر iOS شما باید دستگاه خود را در طرح بتا ثبت کنید و سپس سیستم‎عامل Sierra را نصب کنید.

اولین بیلدهای بتای عمومی این سیستم‎عامل‎ها به نسبت نمونه‎های توسعه‎دهندگان پایدارتر خواهد بود، ولی به این معنا نیست که شما باید آن‎ها را بر روی دستگاه اصلی خود نصب کنید. این کار خطرناک خواهد بود و در نهایت مجبور به برگردان به بیلد اصلی گوشی خود در شهریور ماه و یا دوباره نصب ‎کردن سیستم‎عامل خود خواهید شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال