اپل برای تولید تراشه 10 نانومتری A11 با TSMC همکاری می‌کند

دستگاه‎های مدل 2017 این شرکت خواهیم بود، با شرکت TSMC یا شرکت تایوانی تولید‎کننده‎ی نیمه‎هادی‎ها همکاری خواهد کرد. گفته می‎شود که ساخت تراشه‎ی A11 بر اساس فرآیند تولید 10 نانومتری خواهد بود، یعنی این چیپ‎ها در حین کارآمدی بیشتر توان بیشتری نیز فراهم خواهند کرد. چیپ‎های جدید گفته می‎شود که از فناوری‎های بدون فن ادغام […]

دستگاه‎های مدل 2017 این شرکت خواهیم بود، با شرکت TSMC یا شرکت تایوانی تولید‎کننده‎ی نیمه‎هادی‎ها همکاری خواهد کرد. گفته می‎شود که ساخت تراشه‎ی A11 بر اساس فرآیند تولید 10 نانومتری خواهد بود، یعنی این چیپ‎ها در حین کارآمدی بیشتر توان بیشتری نیز فراهم خواهند کرد. چیپ‎های جدید گفته می‎شود که از فناوری‎های بدون فن ادغام شده و بسته‎بندی سطح ویفر شرکت TSMC استفاده خواهند کرد.

در گذشته سامسونگ تامین‎کننده‎ی چیپ‎های سری A شرکت اپل بوده است ولی کم کم این برند آمریکایی تصمیم گرفت کسب و کار خود در این زمینه را به TSMC انتقال دهد. نمی‎‎توان در حال حاضر به قطعیت گفت که اپل به منظور ساخت تراشه‎های A11 روی سامسونگ نیز حساب کرده است یا خیر.

هنوز هیچ چیزی توسط اپل به صورت رسمی تایید نشده است ولی احتمال آن وجود دارد که تراشه‎های جدید در آیفون‎های مدل 2017 استفاده شوند. انتظار می‎رود که اپل در سال بعدی آیفون خود را با تغییرات زیادی در بخش طراحی روبرو کند که از بین آن‎ها می‎توان در نهایت به سمت استفاده از نمایشگرهای اولید اشاره کرد.

این صحبت‎ها یکی از مواردی است که در راستای این دلیل هستند که چرا آیفون‎های نسل بعدی اپل که قرار است ماه بعدی رونمایی شوند تنها با به‎روزرسانی‎های اندکی روبرو می‎شوند، به این دلیل که اپل تمامی نتایج تلاش خود را برای به نمایش گذاشتن در سال 2017 در نظر گرفته است. از زمانی که این شرکت به‎روزرسانی مهمی در گوشی‎های هوشمند خود اعمال کرده است چند وقتی می‎گذرد و یک پردازنده‎ی قوی‎ 10 نانومتری یقینا دنیایی از احتمال و قابلیت را بر روی یک آیفون قدرتمند باز خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال