این قاب هوشمند آیفون عمر باتری آن را افزایش می‌دهد

اگر شما به دنبال تهیه یک قاب محافظ هوشمند برای آیفون خود باشید که قابلیت این را داشته باشد که عمر باتری آیفون را زیاد کند تا بتوانید مدت‌زمان بیشتری را از آن استفاده کنید، باید در میان لوازم جانبی‌ شرکت‌های سوم شخصی چون Mophie و Belkin که مدتی است این قاب‌ها را عرضه می‌کنند، […]

اگر شما به دنبال تهیه یک قاب محافظ هوشمند برای آیفون خود باشید که قابلیت این را داشته باشد که عمر باتری آیفون را زیاد کند تا بتوانید مدت‌زمان بیشتری را از آن استفاده کنید، باید در میان لوازم جانبی‌ شرکت‌های سوم شخصی چون Mophie و Belkin که مدتی است این قاب‌ها را عرضه می‌کنند، به جستجو بپردازید. حالا ظاهراً اپل خود دست به کار شده و قاب باتری هوشمند رسمی خود را که ترکیبی از چرم و سیلیکون است را بدین منظور تولید کرده است.

این قاب باتری ( در اصطلاح: باتری کیس) که تنها مخصوص آیفون‌های 6 اس و 6 تولید شده و فعلاً نسخه بزرگ‌تر آن برای آیفون بزرگ‌تر 6 پلاس و 6 اس پلاس در دسترس نیست، آمده تا نگرانی کاربرانی که از لوازم جانبی شرکت‌های شخص ثالث برای آیفون‌های خود استفاده می‌کرده‌اند را کاهش دهد. هنوز مشخص نیست که آیا اپل این قاب را برای آیفون‌های بزرگ‌تر خود تولید خواهد کرد یا خیر ولی انتظار می‌رود که این شرکت کاربران آیفون‌های بزرگ خود را هم ناامید نکرده و طولی نخواهد کشید که به نیاز آن‌ها هم نیز پاسخ خواهد گفت.

iphone battery case

گفتنی است بر اساس گفته‌های اهالی کوپرتینو، این قاب‌ها از سیلیکون ساخته شده و روی آن‌ها را پوششی از میکروفیبر پوشانده است و می‌توانند تا 25 ساعت زمان مکالمه، 18 ساعت استفاده از LTE و تا 20 ساعت پخش ویدئو را نیز افزایش دهند.‌ این قاب باتریند و روی آن‌ها را پو دارای دو رنگ خاکستری و سفید بوده و قیمتی در حدود 99 دلار خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال