اپل استارت‌آپ یادگیری ماشینی Turi را خریداری کرد

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت GeekWire، شرکت اپل به تازگی استارپ‌آپ جدیدی با نام Turi را خریداری کرده است که در زمینه یادگیری ماشینی فعال است. براساس رویه شرکت اپل که کمپانی‌های کوچک را خریداری کرده و از این رو سرویس‌های مورد نیاز خود در بخش‌های مختلف را تامین می‌کند، شرکت Turi نیز امکاناتی را برای […]

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت GeekWire، شرکت اپل به تازگی استارپ‌آپ جدیدی با نام Turi را خریداری کرده است که در زمینه یادگیری ماشینی فعال است. براساس رویه شرکت اپل که کمپانی‌های کوچک را خریداری کرده و از این رو سرویس‌های مورد نیاز خود در بخش‌های مختلف را تامین می‌کند، شرکت Turi نیز امکاناتی را برای اپل و توسعه دهنگان اپلیکیشن‌های آن محیا خواهد کرد تا بتواند به سادگی سرویس‌های مربوط به یادیگری ماشینی را در برنامه‌های خود اعمال نماید.

با این که این احتمال وجود دارد که شرکت اپل از این سرویس برای برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های جانبی خود در آینده استفاده کند اما با این حال اپل ممکن است از این کمپانی کوچک برای مقاصد خود نیز بهره‌گیری نموده و در واقع از تیم Turi به منظور تولید محصولات خود و سرویس‌های آنها استفاده کند. البته بهتر است بدانید که در گذشته نیز شرکت اپل به میزان کمتری در مورد یادگیری ماشینی صحبت به میان آورده بوده و این مورد را در دستگاه‌های خود اعمال کرده بود اما هم اینک شاهد این موضوع هستیم که اپل به طور قاطع گام در این عرصه گذاشته است و از این رو قصد دارد محصولات هوشمندتری نسبت به گذشته بسازد. البته بهتر است بدانید که تقریبا تمامی شرکت‌های بزرگ در حال رقابت جدی در این عرصه هستند و در حقیقت شرکت اپل یکی از موارد موجود در آن دسته به حساب خواهد آمد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی GeekWire، شرکت Turi با قیمت نزدیک به 200 میلیون دلار خریداری شده است. البته شرکت اپل نیز به طور رسمی این موضوع را تایید کرده است اما در مورد جزئیات آن حرفی به میان نیاورده است. بهتر است بدانید که شرکت اپل قبلا نیز کمپانی‌های فعال در زمینه یادگیری ماشینی را خریداری کرده است که موارد خریداری شده در این ماه شامل VocalIQ و Emotient به همراه Perceptio می‌باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال