اپل حالا 40 ساله شده است

یکم آوریل سال 1970 (سیزدهم فروردین)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی دنیا توسط استیو جابز، استیو وازنیک و رونالد وین در گاراژ استیو جابز تاسیس شد و حالا 40 سال و یک روز از تاسیس این شرکت که حالا به عنوان ارزشمندترین برند در دنیای شناخته می‌شود، می‌گذرد. اولین چیزی که توسط این سه نفر تولید شد، […]

یکم آوریل سال 1970 (سیزدهم فروردین)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی دنیا توسط استیو جابز، استیو وازنیک و رونالد وین در گاراژ استیو جابز تاسیس شد و حالا 40 سال و یک روز از تاسیس این شرکت که حالا به عنوان ارزشمندترین برند در دنیای شناخته می‌شود، می‌گذرد.

اولین چیزی که توسط این سه نفر تولید شد، Apple I نام داشت، محصولی که در جولای سال 1976 توسط استیو وازنیک اختراع شد و با قیمت 666.66 دلار به فروش رسید. پس از آن، انقلاب صنعتی و پیشرفته شدن دنیای کامپیوتر باعث شد تا توانایی نبوغ این سه نفر به خصوص استیو جابز و استیو وازنیک بتواند آینده‌ی دنیای تکنولوژی و کامپویتر را تغییر دهد. استیو وازنیک در این مورد اعلام کرد که هر کاری که آنها انجام می‌دادند، با هدف وارد کردنش به بازارهای جهانی و حتی تغییر دادن آینده تولید می‌شد.

شروع کار این شرکت با تولید کامپیوتر بود و توانایی بالا و ایده‌های نابی که این محققین داشتند، سبب شد تا در ادامه‌ی فعالیت‌های آنها ما شاهد تولید دیگر محصولات و وسایل‌ها توسط این شرکت نیز باشیم. و حالا می‌بینیم که اپل در بسیاری از زمینه‌های مختلف و تکنولوژی‌ها حضور دارد و دیگر کامپیوتر، تنها محصولی نیست که این کمپانی بزرگ تولید می‌نماید. همینطور انقلابی که اپل در عرضه گوشی‌های هوشمند به پا کرد، سبب شد تا به یکباره این اپل بتواند به جایگاه بسیار خوب و بزرگی در دنیای تکنولوژی و کامپیوتر برسد.

اپل رشد بسیار خوبی در این سال‌ها داشت و همه‌ی اینها نیز به دلیل نبوغ فوق‌العاده بالای مدیران این شرکت بوده است. اما تصور می‌کنید که تا 40 سال آینده، اپل به چه جایگاهی خواهد رسید؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال