اپل‎واچ 2 نیمه دوم سال 2016 معرفی می‌شود

اپل قصد دارد دو مدل از اپل‎واچ در نیمه‎ی دوم سال 2016 معرفی کند، یک مدل با تغییر اندک به نسبت مدل‎های فعلی و مدل دوم تحت نام “اپل‎واچ 2” با داشتن جی‎پی‎اس، فشارسنج و قابلیت‎های دیگر. جناب آقای مینگ-چی کو تحلیل‎گر ارشد سایت KGI در یادداشتی خطاب به سرمایه‎گذاران در روز یک شنبه خبر […]

اپل قصد دارد دو مدل از اپل‎واچ در نیمه‎ی دوم سال 2016 معرفی کند، یک مدل با تغییر اندک به نسبت مدل‎های فعلی و مدل دوم تحت نام “اپل‎واچ 2” با داشتن جی‎پی‎اس، فشارسنج و قابلیت‎های دیگر.

جناب آقای مینگ-چی کو تحلیل‎گر ارشد سایت KGI در یادداشتی خطاب به سرمایه‎گذاران در روز یک شنبه خبر از جدول زمانی عرضه‎ی گجت پوشیدنی اپل در طی 6 ماه آینده می‎دهد.

جناب کو بر این باور است که اپل قصد دارد دو مدل جدید از اپل‎واچ را در نیمه‎ی دوم سال 2016 روانه‎ی بازار کند، در هر دو مدل به نسبت نسل قبلی‎شان سطح متوسطی از قابلیت‎ها بهبود یافته است. اولین مدل آپگریدی به نسبت مدل اولیه‎ی اپل‎واچ به شمار می‎رود و طبق انتظارات طراحی مشابهی خواهد داشت ولی سخت‎افزار داخلی آن پیشرفته داشته به عنوان مثال دارای یک پردازنده‎ی TSMC ساخته شده بر اساس فرآیند 16 نانومتری خواهد بود. هم‎چنین بایستی قابلیت ضد آب بودن آن اندکی بهبود یابد.

مدل دوم، که از آن به عنوان “اپل‎واچ 2” یاد می‎شود انتظار می‎رود همان زبان طراحی مدل‎های فعلی را داشته باشد ولی دارای یک دریافت‎کننده‎ی جی‎پی‎اس به همراه فشارسنج و قابلیت‎های بهبودیافته‎ در زمینه‎ی مکان‎یابی جغرافیایی نیز باشد. به منظور تامین توان دستگاه یک باتری با ظرفیت بیشتر دیده می‎شود ولی اندازه‎ی آن مانع باریکتر شدن دستگاه اپل خواهد شد.

کو با نگاه به آینده انتظار ندارد که اپل تا سال 2017 تغییری در ظاهر گجت پوشیدنی خود ایجاد کند، سالی که به احتمال قریب به یقین شاهد استفاده از شبکه‎ی LTE برای پشتیبانی از شبکه‎ی تلفن همراه و امکان ارسال و دریافت داده‎ها در این محصول اپل خواهد بود. تغییرات بیشتر در بحث طراحی به سال 2018 موکول خواهد شد و به همراه آن اپلیکیشن‎های سلامت بهبود یافته و به صورت بالقوه تاییدیه‎ی سازمان FDA را نیز به همراه خواهند داشت.

با توجه به معرفی این دو دستگاه در آینده‎ای نزدیک، کو پیش‎بینی خود را در رابطه با عرضه‎ی این دستگاه در سال 2016 از چیزی بین 7 میلیون و 7.5 میلیون واحد به بین 10 و 11 میلیون واحد افزایش می‎دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال