اپل برای طرفداران المپیکی ساعت هوشمند خود بندهایی با طرح پرچم کشورها تولید کرد

اگر تمایل به سفر به کشور برزیل به منظور تماشای بازی‌های المپیک را داشته باشید شرکت اپل به جهت نمایش طرفداری شما از تیم یک کشور، محصول جدیدی را در اختیارتان خواهد گذاشت. در حقیقت شرکت اپل بند‌هایی را برای ساعت هوشمند اپل واچ خود طراحی کرده که با پرچم کشورهای مختلف سازگاری دارد. براساس […]

اگر تمایل به سفر به کشور برزیل به منظور تماشای بازی‌های المپیک را داشته باشید شرکت اپل به جهت نمایش طرفداری شما از تیم یک کشور، محصول جدیدی را در اختیارتان خواهد گذاشت. در حقیقت شرکت اپل بند‌هایی را برای ساعت هوشمند اپل واچ خود طراحی کرده که با پرچم کشورهای مختلف سازگاری دارد. براساس خبرهای منتشر شده از سوی وب‌سایت GQ، تا ماه آگوست قرار است تعداد محدودی از بندهای ساعت هوشمند اپل برای 14 کشور طراحی و تولید گردد. البته جالب است بدانید که این بندها تنها در فروشگاه رسمی شرکت اپل در شهر ریودوژانیرو با نام Barra da Tijuc فروخته خواهد شد. این بندها از جنس الیاف پلاستیکی بافته شده بوده و شرکت اپل اوایل سال میلادی کنونی دست به طراحی و تولید آنها زد. هر کدام از این بندها 49 دلار قیمت خواهند داشت.

Trayvon Bromell،‌ ورزشکار رشته دو سرعت کشور ایالات متحده امریکا اولین کسی بود که این بند جدید را در کنار ساعت هوشمند اپل استفاده کرد. در حقیقت این موضوع در حساب کاربری این ورزشکار آشکار شد.

هر کدام از این بندها نشان پرچم یک کشور خاص خواهند بود. در بخش زیر می‌توانید نگاهی دقیق‌تر به این سری از بندهای مربوط به ساعت هوشمند شرکت اپل بیندازید.

این بندها به ترتیب مربوط به کشورهای افریقای جنوبی، استرالیا، برزیل، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، جامائیکا، ژاپن، مکزیک، هلند، نیوزلند، بریتانیا و امریکا می‌شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال