اپل واچ بار دیگر جان یک نفر را نجات داد

اپل واچ با هشدار به یک فرد بریتانیایی جان وی را نجات داد. این ساعت با تشخیص ضربان نامنظم قلب و ارسال هشدار به این مرد ، مانع از حمله قلبی وی شد و جانش را نجات داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، این فرد بریتانیایی پس از اینکه ساعت هوشمندش به […]

اپل واچ با هشدار به یک فرد بریتانیایی جان وی را نجات داد. این ساعت با تشخیص ضربان نامنظم قلب و ارسال هشدار به این مرد ، مانع از حمله قلبی وی شد و جانش را نجات داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، این فرد بریتانیایی پس از اینکه ساعت هوشمندش به وی هشدار میدهد فورا خود را به بیمارستان میرساند. ساعت های هوشمند اپل به تشخیص ضربان منظم قلب مجهز شده و بدین ترتیب توانسته است جان این فرد را نجات دهد.

پس از مراجعت فرد به بیمارستان در ابتدا این موضوع چندان جدی گرفته نمیشود و تنها برای اطمینان یک نوار قلب از فرد گرفته میشود. و در کمال تعجب ، پزشکان متوجه میشوند که این فرد در یک قدمی سکته قلبی قرار داشته است. و این هشدار اپل واچ جان او را نجات داد. پس از این موضوع ، همسر این فرد طی یک ایمیل به تیم کوک اطلاع میدهد و او در پاسخ می گوید : این موضوع الهام بخش اپل برای حرکت رو به جلو خواهد بود.

تاکنون اپل واچ جان چندین نفر را نجات داده است. در سال گدشته نیز یک جوان 19 ساله پس از دریافت هشدار افزایش ضربان قلب به بیمارستان مراجعه میکند و پزشکان به او میگویند که دچار نارسایی شدید کلیه شده است و ممکن بود جانش به خظر بیفتد.

اپل واچ سری 5 میتواند نوار قلب بگیرد و با توجه به الکترودهایی که دارد میتواند بوسیله برنامه نوار قلب ، ضربان قلب فرد را  بخواند. این دستگاه سپتامبر امسال رونمایی شد و 399 دلار قیمت دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال