اپل‌واچ 2 با پشتیبانی از GPS، پردازنده جدید و مقاومت در برابر آب معرفی شد

شب گذشته و در خلال کنفرنس اپل، اهالی کوپرتینو از نسل جدید ساعت هوشمند خود با نام اپل واچ 2 رونمایی نمودند. تفاوت چندان زیادی از لحاظ طراحی و شکل کلی دستگاه با نسل قبلی وجود دارد و سازندگان بیشتر به تغییر دادن ویژگی‌های فنی این ساعت هوشمند پرداخته‌اند. با اینکه در بحث ظاهری این […]

شب گذشته و در خلال کنفرنس اپل، اهالی کوپرتینو از نسل جدید ساعت هوشمند خود با نام اپل واچ 2 رونمایی نمودند. تفاوت چندان زیادی از لحاظ طراحی و شکل کلی دستگاه با نسل قبلی وجود دارد و سازندگان بیشتر به تغییر دادن ویژگی‌های فنی این ساعت هوشمند پرداخته‌اند.

با اینکه در بحث ظاهری این ساعت هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد، اما حالا ویژگی ضد آب بودن به آن اضافه شده و کاربران می‌توانند تا عمق 50 متری آب، از اپل واچ 2 استفاده کنند. در مورد مدت زمانی که ای ساعت در زیر آب قرار می‌گیرد نیز هیچ محدودیتی وجود نداشته و اپل اعلام کرده که خود اپل واچ 2 را برای چندین هفته زیر آب آزمایش کرده است.

apple-watch-series-2-brings-gps-new-processor-and-50m-water-resistance2

محل مربوط به اسپیکرها، تنها جاییست که هوا می‌تواند وارد اپل واچ 2 شود که البته این موضوع نیز به کمک سیستم هوشمندی که اپل برای ساعت جدید خود تعبیه نموده، قابل حل بوده و باعث دفع کردن آب می‌شود.

apple-watch-series-2-brings-gps-new-processor-and-50m-water-resistance3

سازندگان با تعبیه کردن GPS در اپل واچ 2، قابلیت‌های بسیار زیادی را به این ساعت هوشمند اضافه نموده و نیاز کاربران به حمل آیفون برای پیاده‌روی یا کارهایی که نیاز به GPS دارد را برطرف نموده‌اند. همچنین وجود نسل دوم از تراشه S2-SiP شرکت اپل با تقویت کارت گرافیک و پردازنده، حالا عملکرد اپل واچ 2 را تا 50 درصد بهتر از نسل اول آن نموده است. اینطور که اعلام شده، قدرت کارت گرافیک به کار گرفته در چیپ S2، تا دو برابر بیشتر از نسل قبل شده که پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه به حساب می‌آید.

apple-watch-series-2-brings-gps-new-processor-and-50m-water-resistance4gsmarena_011

در کنار این موارد، صفحه‌نمایش ساعت هوشمند اپل واچ 2 حالا با شدت روشنایی 1000، می‌تواند جزئیات را به شکل بسیار بهتری نسبت به گذشته پیش روی کاربران قرار دهد.

apple-watch-series-2-brings-gps-new-processor-and-50m-water-resistance5

اپل واچ 2 قرار است با اندازه‌های استاندارد 38 و 42 میلی‌متری و با بدنه‌ای ضد زنگ و از جنس آلومینیوم تولید شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد. همچنین یک مدل سرامیکی جدید از این ساعت هوشمند قرار است به محصولات خانواده اپل واچ 2 اضافه شود که مقاومت آن نسب به نسخه فلزی تا 4 برابر بیشتر بوده و کاربران می‌توانند آن را در رنگ دلخواه خود سفارش دهند.

apple-watch-series-2-brings-gps-new-processor-and-50m-water-resistance6

علاوه بر این، اپل با معرفی نسخه‌ای متفاوت زا این ساعت هوشمند با نام اپل واچ سری 2 نایک پلاس، به صورت اختصاصی آن را همراه با بند نایک در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 apple-watch-series-2-brings-gps-new-processor-and-50m-water-resistance7

نسل جدید این ساعت هوشمند با مجهز شدن به سیستم‌عامل watchOS 3.0، امکانات بسیار خوبی همچون اپلیکیشن‌های اختصاصی برای اندازه‌گیری کالری سوزانده شده و همینطور ثبت دقیق فعالیت‌های شنا را در اختیار کابران قرار می‌دهد.

apple-watch-series-2-brings-gps-new-processor-and-50m-water-resistance8

قیمتی که اپل برای واچ سری 2 در نظر گرفته، 369 دلار به عنوان قیمت پایه است که البته نسخه‌ی اختصاصی نایک پلاس نیز همین قیمت را دارد. مدیران قصد دارند پیش‌فروش این محصول جدید را از فردا آغاز کرده و تا از جمعه آینده نیز آن را وارد بازار کنند.

apple-watch-series-2-brings-gps-new-processor-and-50m-water-resistance10  apple-watch-series-2-brings-gps-new-processor-and-50m-water-resistance9

علاوه بر اپل واچ 2، از این پس نسل اول از ساعت هوشمند اپل نیز با قیمت 269 دلار و پردازنده S2 SiP در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

apple-watch-series-2-brings-gps-new-processor-and-50m-water-resistance11

و در نهایت، باید اشاره داشته باشیم که سیستم‌عامل WatchOS 3.0 نیز از جمعه آینده برای این ساعت هوشمند عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال