تصاویری از ایرپاد اپل با قابلیت اتصال لایتینگ منتشر شد

هم اینک خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد احتمال عدم وجود سوکت جک اختصاصی به منظور اتصال هدفون بر روی گوشی آیفون 7 اپل منتشر شده است. از نظر شماتیک نیز این مورد کاملا به اثبات رسیده است. اما تا به امروز هیچ گونه خبری در مورد سوی دیگر قضیه یعنی همان هدفون‌های ویژه این […]

هم اینک خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد احتمال عدم وجود سوکت جک اختصاصی به منظور اتصال هدفون بر روی گوشی آیفون 7 اپل منتشر شده است. از نظر شماتیک نیز این مورد کاملا به اثبات رسیده است. اما تا به امروز هیچ گونه خبری در مورد سوی دیگر قضیه یعنی همان هدفون‌های ویژه این شرکت برای این دسته از گوشی‌ها منتشر نشده بود. امروز تصاویری در رسانه‌های خبری لو رفته که بر اساس آن هدفون‌های ایرپاد اپل در انتهای خود دارای پورت لایتنینگ می‌باشند.

در بخش زیر می‌توانید تصاویر مربوط به این هدفون جدید را ببینید. در واقع در این سری هیچ چیز خاصی تغییر نکرده است. تنها موضوعی که می‌بایست به آن اشاره کرد مربوط به این موضوع می‌شود که در صورت به حقیقت پیوستن این شایعات، کاربران دیگر نمی‌توانند هدفون‌های جدید این شرکت را بر روی محصولات قدیمی‌تر آن استفاده نمایند.

علاوه بر آن جالب است بدانید که براساس این تصاویر، بخش انتهایی اتصال USB این کابل دارای جسم بزرگتری نسبت به مدل‌های قدیمی بوده و ممکن است این موضوع به دلیل وجود فناوری جدیدی در درون آن باشد. از طرفی هدوفون‌های این شرکت در بخش کابل و طراحی آن با این تصاویر کمی تناقض داشته و از این رو احتمال می‌دهیم این تصاویر مربوط به هدفون‌های تولید شده توسط شرکت‌های جانبی باشد.

در گذشته نیز خبرهایی منتشر شد بر این اساس که آداپتور و تبدیلی به منظور استفاده از جک 3.5 میلی‌متری هدفون‌های قدیمی بر روی آیفون 7 اپل تولید شده است. در هر صورت اگر طراحی شرکت اپل در این بخش از گوشی‌های خود تغییر نماید مسلما با هدفون‌های جدیدی از سری Beats مواجه خواهیم بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال