بلومبرگ: اپل روی تکنولوژی صفحه‌نمایش‌های جدیدی در یک آزمایشگاه سری در تایوان کار می‌کند

گزارشات جدید حاکی از آن است که شرکت بزرگ و محبوب اپل در حال توسعه و تحقیق روی نسل پیشرفته پنل‌های LCD برای آیفون، آی‌پد و مجموعه مک‌های خود است که این امر در یک لابراتوار جدید سری در کشور تایوان انجام می‌شود. آن‌طور وب‌سایت معتبر بلومبرگ در این گزارش قید کرده است، اهالی کوپرتینو […]

گزارشات جدید حاکی از آن است که شرکت بزرگ و محبوب اپل در حال توسعه و تحقیق روی نسل پیشرفته پنل‌های LCD برای آیفون، آی‌پد و مجموعه مک‌های خود است که این امر در یک لابراتوار جدید سری در کشور تایوان انجام می‌شود.

آن‌طور وب‌سایت معتبر بلومبرگ در این گزارش قید کرده است، اهالی کوپرتینو به دنبال صفحه‌نمایش‌های OLED هم نیز بوده و گوشه چشمی هم به این گونه از نمایشگرها دارد. شایان ذکر است که در حال حاضر ساعت هوشمند اپل، اپل واچ، تنها محصول این شرکت بوده که از صفحه نمایش OLED برخوردار است.

در این گزارش آمده که کارکنان مشغول به کار در این لابراتوار تازه تاسیس حدود 50 نفر مهندس هستند که همگی از شرکت کوالکام و همچنین شرکت بومی تولیدنمایشگر AU Optronics استخدام شده‌اند.

گفته شده که ظاهراً این لابراتوار یک تأسیسات مخفی بوده که هیچ نشانه‌ای در خارج از آن مبنی بر متعلق بودن به شرکت اپل وجود ندارد و از دفتر مرکزی شرکت فاکس‌کان تا این مکان چیزی در حدود یک ساعت رانندگی فاصله است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال