اولین پتنت مربوط به وسیله نقلیه اپل بیشتر به تانک شباهت دارد تا به یک خودرو

پروژه مخفی مربوط به خودروی هوشمند اپل سال‌ها تا به واقعیت پیوستن فاصله دارد، اما اولین پتنتی وابسته به وسیله نقلیه شرکت اپل که به صورت رسمی و عمومی منتشر شده، هیچ شباهتی به یک خودرو ندارد و می‌تواند اطلاعات بسیار جذابی را در اختیار کاربران قرار دهد. این پتنت که سال گذشته توسط BAE […]

پروژه مخفی مربوط به خودروی هوشمند اپل سال‌ها تا به واقعیت پیوستن فاصله دارد، اما اولین پتنتی وابسته به وسیله نقلیه شرکت اپل که به صورت رسمی و عمومی منتشر شده، هیچ شباهتی به یک خودرو ندارد و می‌تواند اطلاعات بسیار جذابی را در اختیار کاربران قرار دهد.

این پتنت که سال گذشته توسط BAE Systems و به اسم اپل به ثبت رسیده، مربوط به سیستم کنترل کردن و فرمان یک وسیله نقلیه بند‌بند بوده که شاید بتوان آن را به یک قطار یا اتوبوس تعمیم داد، اما یکی از پتنت‌های منتشر شده، تصویری همچون یک تانک نظامی را پیش روی کرابران قرار می‌دهد! البته تنها همین تصویر است که در آن سعی شده تا شکل ظاهری وسیله مورد نظر نمایش داده شود و در دیگر تصاویر منتشر شده، جزئیات این سیستم هندلینگ، مشخص شده است.

Apple’s first vehicular patent looks more like a tank than a car2

شرکت BAE System در زمینه‌ی تولید وسایل نقلیه نظامی هوایی، زمینی و دریایی فعالیت دارد و تولید شدن یک تانک نیز توسط این شرکت چیزی دور از ذهن نمی‌باشد. اما از آنجایی که سایت Patently Apple توانسته اطلاعاتی در مورد امکان تولید شدن یک اتوبوس با سیستم حرکتی بندبند (چیزی همانند یک تانک) را منتشر کند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اپل این سیستم برای یک اتوبوس و یا وسیله‌ای مشابه طراحی کرده باشد.

به هر حال این موضوع نمی‌تواند دلیل حضور اپل در این پتنت را نشان دهد. شکی نیست که اپل وارد دنیای خودروها شده و به زودی می‌توانیم اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌های این شرکت را کسب کنیم. در هر صورت هنوز پروژه اپل برای خودروها و اتومبیل‌ها به صورت یک راز باقی مانده و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری توسط این شرکت باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال