اپل مراسم ششم آبان را تایید کرد؛ سلامی دوباره

همان‌طور که شاید اطلاع داشته باشید شرکت اپل دعوتنامه‌هایی برای یک رویداد در هفته آینده، 27 اکتبر ارسال کرده است. عبارت “سلامی دوباره” اشاره ای صریح به Mac است که در سال 1984 اولین بار با کلمه “سلام” معرفی شد. این برنامه که به صورت زنده از رسانه‌ها پخش خواهد شد در ساعت 10 شب شروع […]

همان‌طور که شاید اطلاع داشته باشید شرکت اپل دعوتنامه‌هایی برای یک رویداد در هفته آینده، 27 اکتبر ارسال کرده است. عبارت “سلامی دوباره” اشاره ای صریح به Mac است که در سال 1984 اولین بار با کلمه “سلام” معرفی شد. این برنامه که به صورت زنده از رسانه‌ها پخش خواهد شد در ساعت 10 شب شروع شده و اگر تمام حرف و حدیث‌ها پیرامون این رویداد درست باشد شاهد ارائه و معرفی MacBook Pro در این مراسم خواهیم بود. قابل ذکر است که  Retina MacBook Pro در یک سال گذشته بروزرسانی نشده و اپل هنوز  MacBook Pro اولیه که در سال 2012 برای اولین بار به بازار آمد را می‌فروشد.

به هر حال با توجه به شایعات MacBook Pro جدید دارای یک کنترل لمسی OLED بالای صفحه کلید که به صورت فعال کلیدهای فانکشن مختلف را به نمایش می گذارد و همچنین یک پورت یواس‌بی همه منظوره و اتصال دهنده پاور MagSafe است.

همچنین بلومبرگ پیش‌تر خبر داده بود که در این مراسم سخت‌افزار این Mac جدید شامل iMac desktop ، MacBook Air با یک نمایشگر 5K جدید به نمایش گذاشته خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال