جدیدترین محصول معرفی شده اپل یک کتاب است!

امروز اپل از آخرین محصول خود – یک کتاب شامل 450 تصویر از محصولات اپل- رونمایی کرد. برخی از تصاویر قدیمی بوده و به کامپیوترهای آی‌مک سال 1998 تعلق دارد. این کتاب همچنین شامل اطلاعاتی از مواد و تکنیک‌هایی است که تیم طراحی اپل از دو دهه گذشته از آن‌ها استفاده می‌کرد. نام این کتاب […]

امروز اپل از آخرین محصول خود – یک کتاب شامل 450 تصویر از محصولات اپل- رونمایی کرد. برخی از تصاویر قدیمی بوده و به کامپیوترهای آی‌مک سال 1998 تعلق دارد. این کتاب همچنین شامل اطلاعاتی از مواد و تکنیک‌هایی است که تیم طراحی اپل از دو دهه گذشته از آن‌ها استفاده می‌کرد. نام این کتاب “طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا” است.

Jony Ive، مدیر ارشد طراحی اپل، توضیح داد که این کتاب به خاطره استیو جابز اختصاص یافته است. وی همچنین توضیحاتی را در خصوص دلایل خلق کتاب ارائه داد.

“این ایده در حقیقت سعی دارد که بشریت را از انگیزه استیو جابز از ابتدا و اینکه تاکنون به عنوان ایده‌آل و هدف در میان ما برای آینده اپل باقی مانده، آگاه سازد. این آرشیو در واقع مجموعه‌ای از محصولاتی است که در طول سال‌ها توسط این تیم طراحی شده‌اند. امیدواریم که اطلاعاتی از چگونگی و چرایی وجود آن‌ها ارائه دهد، درحالیکه می‌تواند به عنوان یک منبع برای دانشجویان رشته‌های طراحی نیز به کار گرفته شود.”

designed-by-apple-in-california-4

کتاب “طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا” در دو نسخه در دسترس خواهد بود. یک نسخه کوچک به اندازه 10.20 × 12.75 اینچ با قیمت 199 دلار و یک نسخه بزرگ به اندازه 13 × 16.25 اینچ با قیمت 299 دلار خواهد بود. این کتاب از فردا در فروشگاه آنلاین اپل و فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان از قبیل لندن، سیدنی، پاریس و برلین در دسترس خواهد بود.

designed-by-apple-in-california

designed-by-apple-in-california-3

designed-by-apple-in-california-1

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال