کنفرانس ماه آینده اپل یک هفته به تعویق افتاد: اپل چه چیزی در ذهن دارد؟

اگر در هفته‌های گذشته اخبار مربوط به دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید، احتمالا باید بدانید که طبق شایعات منتشر شده از منابعی که اغلب اطلاعاتی که منتشر می‌کنند صحیح است، اپل قصد برگزاری یک مراسم مهم در تاریخ 25 اسفند را داشت. اما حاالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهند این کنفرانس یک هفته، […]

اگر در هفته‌های گذشته اخبار مربوط به دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید، احتمالا باید بدانید که طبق شایعات منتشر شده از منابعی که اغلب اطلاعاتی که منتشر می‌کنند صحیح است، اپل قصد برگزاری یک مراسم مهم در تاریخ 25 اسفند را داشت. اما حاالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهند این کنفرانس یک هفته، یعنی تا سوم فروردین‌ماه به تعویق افتاده است.

البته هنوز مشخص نیست که چرا اپل این کار را انجام داده، اما حالا می‌دانیم که این کنفرانس قرار است 21 مارس برگزار گردد. اخبار مربوط به این کنفرانس نیز به قدری بالاست که وب‌سایت BuzzFeed، محل برگزاری آن را نیز تالار اختصاصی اپل در کوپرتینو یعنی Townhall اعلام کرده است.

اما در رابطه با برنامه‌هایی که اپل برای این نمایشگاه دارد، اطلاعات چندان زیادی در دست نیست و تنها ما احتمال می‌دهیم این شرکت بخواهد در کنار رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند خود، یک تبلت 9.7 اینچی از سری iPad Pro را برای جایگزین کردن با محصولات سری iPad Air و همینطور یک آیفون جدید و مقرون‌به‌صرفه را معرفی نماید.

نباید فراموش کنید که معمولا اپل برنامه‌های خود را تغییر داده و نمی‌گذارد که اطلاعات این‌چنینی بخواهد ذهن علاقه‌مندان را به خود درگیر کند، پس نباید در مورد شایعاتی که به آنها اشاره داریم، حساسیت نشان دهیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال