گوشی بعدی اپل آیفون 6SE نام دارد

همان طور که احتمالا می‌دانید، خبرهای مربوط به گوشی‌های سری جدید آیفون در رسانه‌های خبری بازتاب بسیار زیادی داشته است. از این رو برای این گوشی‌های جدید نام‌های بسیار زیادی انتخاب شده است. اما با توجه به طراحی ظاهری این دسته از گوشی‌ها، همان طور که از این شرکت انتظار می‌رفت، به نظر می‌رسد در […]

همان طور که احتمالا می‌دانید، خبرهای مربوط به گوشی‌های سری جدید آیفون در رسانه‌های خبری بازتاب بسیار زیادی داشته است. از این رو برای این گوشی‌های جدید نام‌های بسیار زیادی انتخاب شده است. اما با توجه به طراحی ظاهری این دسته از گوشی‌ها، همان طور که از این شرکت انتظار می‌رفت، به نظر می‌رسد در ماه‌های آینده در حال رخ دادن همان رویدادی که فکرش را می‌کردیم باشیم. در هر صورت ایوان بلس فاش کرد که این گوشی‌ها به احتمال بسیار زیاد در تاریخ 12ام ماه سپتامبر معرفی خواهند شد. در تاریخ 16 ماه سپتامبر نیز احتمالا فروش این سری از گوشی‌ها آغاز خواهد شد. دیگر شایعات نیز خبر از این ماجرا می‌دهند که احتمالا شرکت اپل برای این گوشی از نام iPhone 6SE استفاده نماید.

شاید انتخاب این نام ساده در جنبه‌هایی خاص برای این شرکت سیب نشان مناسب باشد. در هر صورت بر اساس خبرهای منتشر شد در نسخه‌های بعدی گوشی‌های آیفون می‌بایست شاهد ارائه مدل‌های انقلابی با طراحی خاص باشیم. به همین دلیل است که انتظار می‌رفت گوشی‌های آیفون امسال شرکت اپل نیز جزئی از سری آیفون 6 باشند.

وب‌سایت آلمانی apfelpage در یک بسته خبری خاص با نام iPhone 6SE براساس شنیده‌های مربوط به منابع موثق اعلام کرده است که هنوز نام خاصی برای نسخه 5.5 اینچی جانشین سری آیفون 6 اس انتخاب نشده است.

خبرها و شایعات مربوط به این گوشی بسیار دقیق ذکر خواهد شد پس می‌بایست به صحبت‌های مربوط به منابع به دقت توجه کرد. در هر صورت هم اینک معلوم نیست که چرا شرکت اپل قصد داشته است ذهنیت خود را در این زمینه تغییر داده و به این شکل عمل کند. در هر حال می‌بایست تا روز معرفی این گوشی منتظر ماند و دید که این محصول با چه نامی به دنیا معرفی خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال