رونمایی کمپانی Archos از چهار گوشی هوشمند جدید

در حالی که چیزی تا برگزاری رویداد بزرگ MWC 2015 باقی نمانده، کمپانی فرانسوی Archos از چهار گوشی هوشمند اندرویدی جدید رونمایی کرد. سه نمونه از این گوشی‌های هوشمند از محصولات “میان رده” به شمار می‌روند، اما یکی از آن‌ها را از نظر کیفی و مشخصات می‌توان محصولی “رده بالا” در نظر گرفت…

در حالی که چیزی تا برگزاری رویداد بزرگ MWC 2015 باقی نمانده، کمپانی فرانسوی Archos از چهار گوشی هوشمند اندرویدی جدید رونمایی کرد. سه نمونه از این گوشی‌های هوشمند از محصولات “میان رده” به شمار می‌روند، اما یکی از آن‌ها را از نظر کیفی و مشخصات می‌توان محصولی “رده بالا” در نظر گرفت.

بر اساس اطلاعات به دست آمده هر چهار گوشی نامبرده شده در رویداد MWC 2015 به طور رسمی و دقیق از سوی شرکت فرانسوی Archos معرفی خواهند شد. مدل “رده‌ بالای” این چهار محصول، 50 Oxygen Plus نام دارد که به صفحه نمایشی 50 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی (720p) تجهیز خواهد شد و سیستم روی یک چیپ هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز در کنار رم 1 گیگابایتی امور پردازشی و تحلیلی این دستگاه را بر عهده خواهند داشت. شایان ذکر است که هنوز نام و مدل اصلی سیستم روی یک چیپ به کار گرفته شده در این محصول مشخص نشده. حافظه‌ی داخلی 50 Oxygen Plus ظرفیت 16 گیگابایتی را به همراه دارد و از ماه ژوئن (June) سال جاری نسخه‌ی با قابلیت اتصال LTE آن رسما عرضه می‌شود.

Archos1

سه محصول بعدی با نام‌های اختصاصی 52 Platinum، 59 Xenon و 62 Xenon عرضه خواهند شد که هر یک از آن‌ها به ترتیب مجهز به صفحه نمایش‌های 5.2 اینچی، 5.9 اینچی و 6.27 اینچی هستند. در هر مدل نامبرده شده از یک سیستم روی یک چیپ استفاده می‌شود که شامل چهار هسته‌ی پردازنده با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز خواهد بود. رم هر سه محصول از نوع 1 گیگابایتی است و حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی را به همراه خواهند شد. همچنین در این سه محصول از سنسور دوربینی 8 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی استفاده می‌شود.

هر چهار گوشی هوشمند نامبرده شده به طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت تجهیز می‌شوند و قابلیت اتصال 3G و HSPA+ را به همراه خواهند داشت. متاسفانه اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این چهار گوشی هوشمند ارائه نشده و بدین منظور باید تا زمانی رونمایی رسمی از آن‌ها در رویداد MWC منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال